Onko posti toiminut hyvin nyt poikkeusoloissa?
Matkahuolto on kyllä toiminut. Kaikki (vuosienkin varrella) tilaamani on tullut perille tavalla tai toisella. Posti sen sijaan hukkasi tilaamani paketin (kotiinkuljetus). Täysin joustamaton ja epäluotettava vaihtoehto.
Kommentit (51)
8 vuotta ja vieläkin odottelen :)
Hyvin on toiminut. Kirjeet on kulkenut nopeasti, paketit on toimitettu, mikäli automaatti on ollut täynnä, paketti ohjattu postin pisteeseen. Ei ongelmia!
Postin työntekijätkö täällä alapeukuttaa? 😁
Hyvin on mainosten jako toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Posti hävitti pakettini 2 viikkoa sitten. Ei kuulemma löydy mistään. Pahoittelevat kovasti mutta mitäpä se auttaa. Lähettäjä (Telia, tilasin puhelimen) ei ole kiinnostunut selvittämään paketin kohtaloa. Kivakiva. Kohta pääsen varmaan riitelemään Telian kanssa tuoteoston laskun maksamisesta joka erääntyisi piakkoin 🤦♀️
En tietenkään joudu sitä maksamaan kun paketti on lähettäjän vastuulla kunnes se toimitetaan vastaanottajalle mutta aivan käsittämätön homma kun ketään ei kiinnosta. Paketti lojunut jo 2 viikkoa liikkumatta minnekään. Tuskinpa koskaan tulee minulle.
Moikka! Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluumme esimerkiksi joko soittamalla tai chatin kautta. Saadaan sitä kautta selvitettyä tätä tarkemmin, kun nyt et ole pakettiasi saanut. //Hanna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Onko ulkomaanpaketeille joku karanteeni?
Mulla ihan kotimaanpaketti jumittanut lajitteluun pääsy jo viikon. Hyvin toimii!
Olin maanataina viihteellä. Pokasin muijan baarista. joku nörppö oli tunkenut postiluukusta naapurin paketit. Kaaduin pimeässä eteisessä paketteihin. Kävin rimputtamassa naapurin ovikelloa. Ei avannut tungin paketit postiluukusta.
Tilasin kotiinkuljetuksen, paketti ei saapunut koskaan. Viime vuoden lakon aikana ulkomaan tilaus hukattiin jonnekin teille tietymättömille.
Mikä on pisin aika minkä olette pakettia odottaneet?