Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat voivat itse päättää, onko lastenlasten näkeminen livenä tärkeämpää kuin oma terveys.

Vierailija
05.05.2020 |

Kumpaa asiaa pitää tällä hetkellä tärkeämpänä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3b24dccd-293f-4955-89d6-c1fa9d2cd…

– Mutta tässä nojaamme ihmisten omaan harkintaan. Minä en voi pääministerinä sanoa sitä, että ikäihminen ei voi lapsenlastaan halata. Se on se oma vastuu ja harkinta, mikä jokaisen pitää tehdä. Kumman asettaa tärkeämmäksi omassa elämässään, lähikontaktin, fyysisen kontaktin läheiseen vai sen oman terveyden suojelemisen, Marin vastasi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asiasta päättävät myös lasten vanhemmat!!

Vierailija
2/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Jokainen määrittelee itse minkälaisia riskejä on valmis ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämähän ovat tietenkin toisesta poissulkevia, koska jokainen yli 70-vuotias saa tartunnan lapsenlapsistaan ja sairastaan koronan vähintäänkin rankkana sairautena. Sen lisäksi, ettei yli 70-vuotiaat tapaa eivätkä ole tavanneet muita ihmisiä. Ja livenä ei voi nähdä turvallisesti muita ihmisiä, mutta kuitenkin turvaväli on hyvä pitää tartuntojen estämiseksi.

Halatkaa hengitystä pidättäen.

Vierailija
4/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsenlapsia pitää kaulailla ja halailla? En ymmärrä. Voihan niitä tavata parinmetrin etäisyydenkin päästä. Ihme läheisriippuvuutta.

Jos nyt ei pysty muutamaa kuukautta olemaan ettei joku roiku kaulassa niin voi voi. Tehdään joka jutusta elämää suurempi ongelma.

Vierailija
5/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin puhui aivan kuin itse olisin asian ilmaissut.