30.4 laitoin rehtorille lomahakemuksen. Vielä ei ole vastannut.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi hallitus, thl ja opetushallitus sitten viimeiseen asti jakoi väärää tietoa riskiryhmäläistem lääkärintodistuksista ja jauhoi luvattomasta poissaolosta?
Antaa jauhaa. Meillä tuli tänään sivistysjohtajalta pitkä Wilma-viesti, jossa painotettiin, että mitään lääkärintodistuksia ei laiteta hakemuksen liitteeksi, eikä niitä tuoda kouluun. Täysin linjassa tietosuojalain kanssa.
En ole laittanut mitään lomahakemusta, enkä laita. Ilmoitan sitten 13. päivä että meidän lapset eivät tule tänä keväänä kouluun koska meillä on riskiryhmään kuuluvia perheessä. Se saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy, ettei lapsesi pääse tapaamaan koulukavereitaan ollenkaan ennen kesäloman alkua.
Hyvin linjassa tämän päivän minä-minä-minä-vanhemmuuden kanssa.
Kyllä meillä ainakin ajatellaan, että me, me ja me, eli perheenä halutaan pysyä terveenä ja ei haluta laittaa lastamme koekaniiniksi "leikkimään koulua", että hallitus saa sanoa, että annoimme hieman periksi!
Kyllä se mainitsemasi "oppiminen" kuten jo itsekin lainausmerkkeihin laitoit, tarkoittaa sitä, että jonossa seisotaan käsiä pesemässä ja opettaja mittaa turvavälejä...
Miksi sinä haluat altistaa lapsesi ja perheesi, etkä välitä heistä?
Korona ei ole menossa mihinkään ennen rokotteen saapumista.
Oletko jo anonut lapsillesi lomaa koko syyslukukaudeksi?
Entäs keväälle 2021, jolloin rokote jo ehkä saapuu?
Oletteko vuoden etätöissä ja kotikoulussa, sekä ilman harrastuksia tai kavereiden tapaamisia taudin takia, johon alle 60-vuotiaista kuolee noin 0,001% ihmisistä?
Paljon alapeukkuja, ei yhtään vastauksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hallitus, thl ja opetushallitus sitten viimeiseen asti jakoi väärää tietoa riskiryhmäläistem lääkärintodistuksista ja jauhoi luvattomasta poissaolosta?
Kaikki eivät voi jäädä kotiin, muuten kokeilu ei onnistu. Kyllä hallitus tietää, että vanhemmille jää edelleen kotiopetus, lomahakemus ja sairaspoissaolot keinoiksi pitää lapset kotona.
Minä luulen että kommunisti Andersson ei tullut edes ajatelleeksi että häntä ei toteltaisi.
Ihmeen paljon täällä on ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin uhmaikäiset. Lällällää hallitus eipäs totella, siinäs näette!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät voi jäädä kotiin, muuten kokeilu ei onnistu. Kyllä hallitus tietää, että vanhemmille jää edelleen kotiopetus, lomahakemus ja sairaspoissaolot keinoiksi pitää lapset kotona.
Minä luulen että kommunisti Andersson ei tullut edes ajatelleeksi että häntä ei toteltaisi.
Ihmeen paljon täällä on ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin uhmaikäiset. Lällällää hallitus eipäs totella, siinäs näette!
Hän käyttäytyi kuin viisivuotias suun mutristuksineen ja silmien muljautteluineen aina kun joku kysyi jotain.
Ja koko asenne että äidit nyt vaan mukisematta tarjoaisi lapsensa hänen holhouksensa alle oli aika uskomaton. Varsinkin kun sitä edelsi se hallituksen solvauskampanja huonoista kodeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän käyttäytyi kuin viisivuotias suun mutristuksineen ja silmien muljautteluineen aina kun joku kysyi jotain.
Ja koko asenne että äidit nyt vaan mukisematta tarjoaisi lapsensa hänen holhouksensa alle oli aika uskomaton. Varsinkin kun sitä edelsi se hallituksen solvauskampanja huonoista kodeista.
Toi alotti!