Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin viime vuonna arviolta alle kymmenen hedelmää

Vierailija
05.05.2020 |

Yhden omenan (naapurin puusta luvan kanssa), yhden appelsiinin, vähän jotain sekalaisia hedelmäsalaatissa ja jouluna pari luumua sopassa, sekä vastentahtoisesti pari kolme avokadoa.

Hedelmät olvat yliarvostettua roskaa ja ravintoarvoiltaan lähempänä karkkia kuin oikeaa ruokaa. Lopettakaa varsinkin tuontihedelmien syönti. Avokadot ovat sikäli poikkeus että niissä on hienot ravintoarvot mutta kallista tuontitavaraa nekin, ei pidä ottaa tavaksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hedelmät niin tärkeitä ole, niissä on paljon sokeria. Kasvikset ja marjat on parempia.

Vierailija
2/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hedelmiä mitenkään välttämätöntä ole syödä, jos syö kasviksia, vihanneksia, juureksia, marjoja? Kotimaisesta mustaherukasta saa enemmän C-vitamiinia kuin etelästä rahdatusta appelsiinista. Ja muutenkin lienee ravintoasrvoltaan parempi.

Itse kyllä tykkään hedelmistä. Tasapainoisesti kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön yli sata banaania kesässä.

Vierailija
4/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt hedelmiä 50 vuoteen. Maistuvat pahalle ja aiheuttavat vatsavaivoja. Vitamiinit saan pilleristä. Mitään puutostiloja ei ole tullut. Olen terve.

Vierailija
5/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön hedelmiä, mutta olen taas syönyt ehkä vain 10 marjaa.

Vierailija
6/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei syödä pelkkien ravintoarvojen perusteella. Hedelmät maistuvat ihanilta, siksi niitä syön.

Vierailija
7/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syönyt yhtään makeaa hedelmää. Mutta jos kurpitsa, herne, kurkku jne. ovat hedelmiä niin onhan niitä tullut syötyä.

Vierailija
8/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

söisin mielelläni, mutta ovat mauttomia raakoja kitkeriä kalliita

Vierailija
9/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani ilman hedelmiä, jos päivänkin jostain syystä joudun olen ilman niin kaipaan hedelmiä kovasti. Myös marjoja ja kasviksia syön paljon. Tällä hetkellä kotoa löytyy omenoita, banaaneita, sitruunoita, limettä, mangoa, vadelmia, kookosvettä, appelsiinejä, kurkkua, tomaatteja, paprikaa, okraa, bataatteja, ja sipuleita. Hedelmiä syön ihan sellaisenaan, teen smoothieita, jukurtin ja puuron kera jne.

Vierailija
10/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät on parasta! Aamiaiseksi tein mehua appelsiineistä, porkkanoista ja inkivääristä. Ja nyt just napostelen omenaa maapähkinävoin kera. 

Vierailija
11/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipakko kirjoitti:

En ole syönyt hedelmiä 50 vuoteen. Maistuvat pahalle ja aiheuttavat vatsavaivoja. Vitamiinit saan pilleristä. Mitään puutostiloja ei ole tullut. Olen terve.

Vaikea kuvitella, että KAIKKI hedelmät maistuvat jonkin mielestä pahalle.

Vierailija
12/12 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan oikein tykännyt hedelmistä, vihanneksista kyllä ja marjoista.

Ja karkeista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän