Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippileirien järjestäminen kesällä

Vierailija
05.05.2020 |

Onko tuohon vieläkään mitään yhteistä linjaa? Omalla lapsella olisi edessä heinäkuussa. Ei ole kuulunut seurakunnasta mitään. Konfirmaatiot ovat olleet täynnä aina kirkoissa; nythän ei voi päästää yli 50 henkilöä kokoontumaan. Sehän sulkee jo pois niiden järjestämisen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoontumisraja nousee 50:een. Uskoisin, että seurakunnilla olisi melko kovakin tarve ja halua järjestää rippileirit. Konfirmaatio voidaan tosiaan hoitaa useammassa erässä siten, ettei missään erässä ole konfirmoitavat+isoset+pappi + lähiomaiset laskettuna yli 50 henkilöä. Yksi ryhmä klo 10, toinen klo 12, kolmas klo 14, neljäs klo 16 ja viides klo 18. Yli 70-vuotiaat isovanhemmat päättävät itse, osallistuvatko vai eivät. Kiellettyähän heidän osallistumisensa ei ole. 

Vierailija
22/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain taas joku mamma keksi uuden rajoituksen isovanhemmille, siis yli 70-vuotiaille. Ei kirkkoon, kun lapsenlapsi pääsee ripille. Jos minulla olisi lapsenlapsi pääsemässä ripille ja minulta kiellettäisiin osallistuminen juhlaan, niin minäkin tekisin oman ratkaisuni. Olin varannut ihan mukavan lahjasumman rippilapselle, mutta koska julistettiin osallistumiskielto, niin eipä sitten jaeta lahjojakaan. Tulitko muuten ajatelleeksi,että juurikin nämä "rikolliset" ikäihmiset kansoittavat yleensä kirkonpenkit, ette te nuoret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vain taas joku mamma keksi uuden rajoituksen isovanhemmille, siis yli 70-vuotiaille. Ei kirkkoon, kun lapsenlapsi pääsee ripille. Jos minulla olisi lapsenlapsi pääsemässä ripille ja minulta kiellettäisiin osallistuminen juhlaan, niin minäkin tekisin oman ratkaisuni. Olin varannut ihan mukavan lahjasumman rippilapselle, mutta koska julistettiin osallistumiskielto, niin eipä sitten jaeta lahjojakaan. Tulitko muuten ajatelleeksi,että juurikin nämä "rikolliset" ikäihmiset kansoittavat yleensä kirkonpenkit, ette te nuoret.

Hallitus ne rajoitukset teki, ei av palsta! Haloo!

Vierailija
24/24 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi