Hyvän tuoksuinen pyykinpesuaine, suosittele.
Mikä on mielestäsi hyvän tuoksuinen pyykinpesuaine?
Kommentit (26)
Method orchard fruit. Ei liian voimakas, mutta kuitenkin selkeä tuoksu.
Pesuaine Lumme mutta sen lisäksi sitten hyväntuoksuista huuhteluainetta Lumme ja Comfort (Serto on myös tehny huuhteluainetta mutta sitä en vielä kokeillu)
Bio luvilin se vihreä paketti aika jees.
Vierailija kirjoitti:
Pesuaine Lumme mutta sen lisäksi sitten hyväntuoksuista huuhteluainetta Lumme ja Comfort (Serto on myös tehny huuhteluainetta mutta sitä en vielä kokeillu)
Mikä Lumme? Korkista haisee aika miedolle. Jääkö pyykkiin jotain hyvää tuoksua?
Omo Sensitive hajuton. Kaikki hajustetut ovat ällöttäviä.
Serto on mun mielestä ainoa siedettävä. Joskus on ostettu vahingossa Lummetta, jossa on hajustetta, ja se on todella voimakas ja kestävä (ja paha) haju.
Ei mikään. Hajusteettomat sensitive pyykinpesuaineet olleet jo pitkään käytössä. Kaikki hajustetut pesuaineet ovat kauheita. Monessa kodissa se järkyttävä pyykinpesuaineen lemu on pinttynyt sellaiseksi kodin ominaistuoksuksi, minkä haistaa jo ovelta.
Lumme Metsää käytän kirjopyykkiin, mieto ja miellyttävä tuoksu. Lumme-valkopyykkineste myös käytössä, siitä en haista kyllä mitään.
Pesuaineen tuoksusta viis. Suurin osa käyttää pesuainetta aivan liikaa.
Minä tykkään Ecoverin tuoksusta. Mieto ja raikas.
Käytän Sertoa. Ei tuoksu juuri miltään eikä myöskään pahalta, niin kuin jotkut tuoksuttomat.
Ettekö osaa lukea mitä kysyttiin? Ei kysytty tuoksuttomia pesuaineita, niille voi tehdä oman ketjun.
Älkää sitten availko niitä pulloja kaupoissa. Jätätte kuitenkin korkit sulkematta kunnolla. Seuraava asiakas, joka sen pullon pahaa aavistamatta ottaa mukaansa, saa pesuaineen pitkin kauppakassia, ellei pullo sitten läikytä jo kassahihnalle, mikä taas aiheuttaa ylimääräistä siivoustyötä henkilökunnalle ja viivyttää jonoa. Muutenkin junttia nuuhkia kaupassa joka kodinsiivousaine ja suihkusaippua. Ei se yksi pullo montaa kuukautta säännöllisessä käytössä muutenkaan kestä, sen jälkeen voi ostaa toista tuotetta, jos tuoksu ei miellyttänyt.
Tottakai haistellaan. En osta sikaa säkissä.
Monet Lumme -pesuaineet. Niitä on eri tuoksuisia.
Vierailija kirjoitti:
Omo Sensitive hajuton. Kaikki hajustetut ovat ällöttäviä.
Pidän itse LV hajusteettomasta pyykinpesunesteestä. Paras tuoksu tulee kuitenkin, kun pyykin vie kesällä ulos kuivumaan 🥰
Tend 😍