Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan väkivaltainen eksäni väkivaltainen myös nyksäänsä kohtaan?

Vierailija
04.05.2020 |

Minuun käytti kaikkea mahdollista väkivaltaa koska olin sen muka ansainnut... Nyt on iloinen mies uuden kauniin naisen kanssa. Minut mätisäkki jätettiin kuin knalli kalliolle

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on - ennemmin tai myöhemmin. Ellei uusi älyä väistyä takavasemmalle heti ensimmäisten varoitusmerkkien ilmaantuessa. Niitähän tulee satavarmasti ennen ensimmäistä lyöntiä. Mikset itse lähtenyt jo siinä vaiheessa? Minä lähdin.

Vierailija
2/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihi koira karvoistaan pääsee?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei!

Vierailija
4/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei!

Olen joo samaa mieltä mutta epäreilua että minä olin nii huono että piti hakata ja kaikkea mahdollista:'(

Vierailija
5/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vielä ole, niin tulee olemaan. En usko että väkivaltaiset muuttuvat, ainakaan ilman terapiaa.

Ja ei, et ole mätisäkki, eikä se ollut sun vika.

Vierailija
6/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei ole, jos uusi nainen ei sitä kerjää ja ansaitse, niin kuin sinä teit.

Jokainen saa ansionsa mukaan, yritä olla paremmin seuraavissa suhteissasi.

Vierailija
7/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sinuakaan heti ensimmäisestä päivästä lähtien mätki ja jos mätki, niin hulluhan sinä olet ollut ja jäänyt suhteeseen. Se on ensimmäisestä lyönnistä poikki.

Vierailija
8/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, sinä vaan aiheutit miehessä niin suuren pahanolon, joka purkautui noin ikävästi. Eronne oli siis teidän molempien parhaaksi.

Vierailija
9/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään asia ei oikeuta toista lyömään parisuhteessa ei yhtään mikään. Jos suhteessa on huono olla, siitä lähdetään lätkimään. Suurella todennäköisyydellä mies tulee myös uutta naistansa ainakin yrittämään kohdella kaltoin. Pelkkää ruusuilla tanssimista kun mikään suhde ei ole. Ja jos kerran omaa oloaan kokee oikeutetuksi purkaa lyömällä, niin se ei muuksi muutu . Kunnollisella terapialla asiaan voitaneen vaikuttaa tosin.

Vierailija
10/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ne vain oppii pitämään kulissit pystyssä paremmin kuin ennen. Itseasiassa alistaminen ja pahoinpitelyn laatu kovenee joka suhteessa ja ilmenee aina vain aiemmin. Ole tyytyväinen että pääsit vapaaksi. Naisella on sama kohtalo ja pahempikin. 

Vierailija
11/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti kuin nalli kalliolle? Et siis itse tajunnut lähteä väkivaltaisesta suhteesta? Miksi?

Vierailija
12/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti kuin nalli kalliolle? Et siis itse tajunnut lähteä väkivaltaisesta suhteesta? Miksi?

Väkivalta normalisoitui :(

Vierailija
13/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on

Vierailija
14/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta parisuhteessa tuntuu seuraavan sitä, joka sitä harjoittaa. Ainakin vaimon exän tapauksessa kävi juuri niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi