Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväni murmelina

Vierailija
04.05.2020 |

Nyt kun oon ollu työtön maaliskuusta asti koronan vuoksi ja lasten kanssa kotona ja mies myös kotona etätöissä niin tuntuu että elän samaa päivää uudestaan ja uudestaan.

Toki me tehdään hieman vaihtelevia asioita mutta ei nyt niiiiiin hirveän erilaisia kun ei minnekkään voi mennä. Ja en mä valita. On ihana olla lasten kanssa, tätä mä oikeastaan toivoinkin ennen koronaa, että saisin olla lasten kanssa vielä kotona. Mut välillä tää tunne.. ja tottahan tää on, huomenna tää päivä alkaa taas uudestaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama olo. Jokainen päivä ja viikko on samanlainen. Joskus hauskuutan itseäni ja lähdenkin aamulenkille oikean sijasta vasemmalle!

Vierailija
2/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua. Murmelina on mukavaa. Kyllä tämä joskus tästä taas. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun lähdemme ulos niin menemmekin normaalin metsäreitin sijaan toisen metsäreitin. Ja joskus otammekin ulos mukaan vihreän pallon mustavalkoisen sijaan. Vihreästä on ilmat mennyt mutta vaihtelua sekin. Ap

Vierailija
4/8 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha minun on muuta sanoa, koska itsekin pääasiass tv:tä tuijotan ja surffailen netissä, mutta voisiko ajatella, että alkaisi kehittää itseään, kuten Phil ko. leffassa.

Vierailija
5/8 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama olo. Jokainen päivä ja viikko on samanlainen. Joskus hauskuutan itseäni ja lähdenkin aamulenkille oikean sijasta vasemmalle!

Ei se mitään auta. Mä olen heittänyt kolikkoakin. 

Kruuna vas. Klaava oik.

Siltikin 20 mutkan jälkeen samoja robotteja tulee vastaan, kuin ennenkin .. 

Ei pääse matrixissa niitä pakoon. Ja tämä ketju on luettu jo 10 vuotta sitten.

Zinc

Vierailija
6/8 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha minun on muuta sanoa, koska itsekin pääasiass tv:tä tuijotan ja surffailen netissä, mutta voisiko ajatella, että alkaisi kehittää itseään, kuten Phil ko. leffassa.

En muista mitä se kehitteli itseään, mutta ei kyllä jaksa kiinnostaa, kun sitten se olisi pakkopullaa. 

Kehittää itseään kehittämisen takia, vaikka ei olisi jostain asiasta kiinnostunut. Mielummin olen vaikka kännissä.

Zinc

Vierailija
7/8 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin opetteli soittamaan pianoa. Voi olla että naapurit ei tykkäis soittimen opettelusta.

Vierailija
8/8 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffan voisikin katsoa uudestaan, tosin minulla se on VHS-nauhalla. Nuoremmat ei taida sellaista edes tunnistaa.