Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoo enemmän, mutta SATTUU (vanha aihe varmaan...)

Vierailija
04.07.2006 |

niin...

varmaan monella muullakin sama ongelma; aina kirvelyä, iho rikki, hiivaa ja virtsatietulehdusta.

EIKÖ NE LOPU KOSKAAN??!!

viikkoon ei voi koskeakaan ennen kuin on parantunut.

*huoh*

Onko teillä jotain keinoja ettei aina kävis näin.

Mulla on nyt 2 kk vanha suhde ja seksiä on harrastettu joka päivä.

Aluksi tuli heti tietty virtsatietulehdus ja hiiva. ja ne saatiin hoidettua. JA TAAS. iho rikki, kirvelee ja kosketusarka. en edes uskalla pestä ku pelkään että lhtee loputkin nahat.

KÄKÄKÄ

puhtailla vehkeillä ollaan useinmiten touhuttu, mutta on sitten noita pikaisia jossain missä ei oo ollut pesumahdollisuutta, joten siitä varmaan johtuu.

VAI?

onko vinkkejä?

Tää nainen tahtoo joka päivä, mutta nyt ei taas onnistu viikkoon.

t.nainen 78

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks vanha viesti, siinä oli paljon vinkkejä, ja ap palasi kertomaan että ne oli auttaneet!

tässä muutamia

- juo päivittäin karpalomehua

- pissaa ennen seksiä ja ehdottomasti heti seksin jälkeen

- käytä aina liukuvoidetta (vaikka olisit märkä)

- pesun jälkeen laita alapäähän perusrasvaa, esim. apteekista saatava ceridal lipogeeli

- harrastakaa vähemmän takaapäin asennossa

sulla voi olla herkät limakalvot ja iho kuten mulla. mä olin ennen myös aina ihan " rikki" vaikka nautin tosi paljon seksistä. nykyisin käytän aina liukkaria ja perusrasvaa ja käyn pissalla. ei ongelmia enää :)

Vierailija
2/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siinä hyviä vinkkejä. Sama ongelma: tosi aktiivinen seksielämä uuden miehen kanssa + hiivatulehdusta, pissatulehdusta ja anaerobisia bakteereja. Nyt on homma ollut vähän aikaa hallussa *koputtaa puuta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia nopeista vastauksista.

en löytänyt tuota kirjoitusta... hhhmmph...

mutta noita pisuja, pesuja ja rasvauksia oon koittanut.

ja sit paras asento on minä päällä(ei hinkkaa niin pahasti), joten sillä sitten jatketaan.

mut kai se on se kun vaan kerrankin tekee toisin tai huolettomasti niin sitten ne ongelmat iskee.

*huoh*

onkohan sillä liukarilla väliä? joskus mietin että olisko joku liukkari vielä pahentanut oireita... ??!!

Vierailija
4/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Terveysongelmia seksistä on otsikko.

Sympatiseeraan täällä. Ei ole kiva kun seksi olisi hauskaa (viimeinkin), ja sitten siinä on pakko muistaa niin paljon sääntöjä että voisi harrastaa seuraavanakin päivänä ilman ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi