Soittaako puhelimyyjät prepaid-numerosta?
Otsikossa kysymys. Kiva, jos joku tietää tarkemmin.
Kommentit (9)
Salatuista ainakin. Sitähän ei tiedä numerohaun perusteella että onko prepaid vai muuten vaan säädetty niin ettei numerolla näy mitään tietoja.
Ei soitettu ainakaan siellä firmassa, jossa joskus olin töissä. Ihan yritysliittymä firman nimellä oli. Googlettamalla numero tai käyttämällä jotain numerontunnistussovellusta sai tietää, mistä firmasta oli soitettu. Numerosta oli mahdollista vain soittaa, ei vastaanottaa puheluita. Jos joku yritti soittaa, kuului vain varatun linjan tuuttausta.
Tuskinpa soittelevat prepaidista. Operaattorit tarjoaa yrityksille puhelinliittymiä aivan eri hinnoittelulla kuin yksityisille.
Sepä olisikin hyvä, kun saldo loppuisi juuri ennen kuin kaupat saadaan lyötyä lukkoon :D Eli ei, eivät soita prepadista. Olisi aivan liian hankalaa kikkailla saldojen kanssa. Normaalit yritysliittymät siellä on käytössä postpaid-mallilla.
Yrittäjillä on yritysliittymät ja luottovammaisilla on prepaidit.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjillä on yritysliittymät ja luottovammaisilla on prepaidit.
Minulla on prepaid, vaikka luottotiedot ovat puhtaat. Tulee halvemmaksi kuin jälkikäteen maksettava minun soitteluillani. Ja ennen kaikkea kukaan puhelinmyyjä ei pysty soittelemaan, koska ei saa numeroani mistään.
Jos puhelin kerran on tärkein työväline, niin ei kait kukaan ala pelleillä prepaid-liittymien kanssa.
On se mahdollista, pienemmillä toimijoilla ainakin.