Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaako puhelimyyjät prepaid-numerosta?

Vierailija
04.05.2020 |

Otsikossa kysymys. Kiva, jos joku tietää tarkemmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, pienemmillä toimijoilla ainakin.

Vierailija
2/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatuista ainakin. Sitähän ei tiedä numerohaun perusteella että onko prepaid vai muuten vaan säädetty niin ettei numerolla näy mitään tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitettu ainakaan siellä firmassa, jossa joskus olin töissä. Ihan yritysliittymä firman nimellä oli. Googlettamalla numero tai käyttämällä jotain numerontunnistussovellusta sai tietää, mistä firmasta oli soitettu. Numerosta oli mahdollista vain soittaa, ei vastaanottaa puheluita. Jos joku yritti soittaa, kuului vain varatun linjan tuuttausta.  

Vierailija
4/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa soittelevat prepaidista. Operaattorit tarjoaa yrityksille puhelinliittymiä aivan eri hinnoittelulla kuin yksityisille. 

Vierailija
5/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä olisikin hyvä, kun saldo loppuisi juuri ennen kuin kaupat saadaan lyötyä lukkoon :D Eli ei, eivät soita prepadista. Olisi aivan liian hankalaa kikkailla saldojen kanssa. Normaalit yritysliittymät siellä on käytössä postpaid-mallilla. 

Vierailija
6/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjillä on yritysliittymät ja luottovammaisilla on prepaidit. 

Vierailija
7/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjillä on yritysliittymät ja luottovammaisilla on prepaidit. 

Minulla on prepaid, vaikka luottotiedot ovat puhtaat. Tulee halvemmaksi kuin jälkikäteen maksettava minun soitteluillani. Ja ennen kaikkea kukaan puhelinmyyjä ei pysty soittelemaan, koska ei saa numeroani mistään. 

Vierailija
8/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin kerran on tärkein työväline, niin ei kait kukaan ala pelleillä prepaid-liittymien kanssa.

Vierailija
9/9 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi