Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkein/kamalin seksikokemuksesi?

Vierailija
04.05.2020 |

Näitä aina hauska lukea. Itselläni oli mies, joka pani kuin kani. Aivan älyttömän nopeaa takomista ja huusi samalla kovaan ääneen korvaani: "Kerro ku sulta tulee! Haluun tulla samaan aikaan!" En meinannut saada sanaa suusta miehen alla maatessa, kun rynkytys oli niin kovaa. Lopulta mies laukesi kimeällä äänellä voihkien. Oli viimeinen seksikerta.

Toinen oli vähän huvittava. Mies istui sohvalla ja kumarruin antamaan huulihölkkää. Äijä alkoi yllättäen voihkimaan todella naismaisesti. Alkoi naurattamaan ja oli pokassa pitelemistä, onneksi oli muna tukkimassa suun.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella kiimaisina kersoina saatiin kuningasidea mennä makaamaan urheilukentän katsomorakenteiden alle. Mä tietenkin tyttönä alle sinne kovaan maahan. Kävi vielä niin, että penis juuttui mun farkkujen vetoketjun hampaisiin. Päätettiin yrittää yhdyntää pelkästään vetskoja avaamalla. Ajateltiin, että päästään nopeasti karkuun jos joku tulee.

Siitä huolimatta, että pippeli oli jumissa poika yritti vielä työnnellä sitä syvemmälle ja se sai elimen verinaarmuille. Seisokki ei antanut periksi, mutta hän sai lopulta sen vapaaksi minusta ja vetoketjusta. Mulla oli sitten seuraavina päivinä hoitsun rooli ruhjeista pikkusankaria helliessä. Ongelma oli vaan se, että kosketukseni aiheutti kovan erektion ja yhdyntäyrityksiä, mitkä eivät taas tuntuneet hyvältä pojalle. Siitä huolimatta hän halusi yrittää panna mua. 

Lensikö mälli, kun kirjoitit tämän fantasian?

Vierailija
22/23 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella kiimaisina kersoina saatiin kuningasidea mennä makaamaan urheilukentän katsomorakenteiden alle. Mä tietenkin tyttönä alle sinne kovaan maahan. Kävi vielä niin, että penis juuttui mun farkkujen vetoketjun hampaisiin. Päätettiin yrittää yhdyntää pelkästään vetskoja avaamalla. Ajateltiin, että päästään nopeasti karkuun jos joku tulee.

Siitä huolimatta, että pippeli oli jumissa poika yritti vielä työnnellä sitä syvemmälle ja se sai elimen verinaarmuille. Seisokki ei antanut periksi, mutta hän sai lopulta sen vapaaksi minusta ja vetoketjusta. Mulla oli sitten seuraavina päivinä hoitsun rooli ruhjeista pikkusankaria helliessä. Ongelma oli vaan se, että kosketukseni aiheutti kovan erektion ja yhdyntäyrityksiä, mitkä eivät taas tuntuneet hyvältä pojalle. Siitä huolimatta hän halusi yrittää panna mua. 

Lensikö mälli, kun kirjoitit tämän fant

Olisikin fantasia. Kuten varmasti tiedät, nuorena tekee kaikkea typerää. Tällaiset kommentit aina saa miettimään, että mitähän siellä omassa elämässä on tapahtunut. Oletko kenties keskittynyt pelkästään peräkamariisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lensikö mälli, kun kirjoitit tämän fant

Ja tyttö sai vain kiitosta yrityksestä, ei mitään muuta, kuten tavallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän