Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona ja mielenterveys (masennus, uupumus, ahdistus...) - alkaa jo vähän hajottamaan

Vierailija
04.05.2020 |

Olen vuosien aikana kokenut paljon raskaita asioita ja vastoinkäymisiä. Aina, kun näyttää siltä, että alkaa helpottaa, tulee uusi kriisi. Minulla oli raskas alkukevät ilman koronaakin. Ja ennen kuin joku alkaa pätemään, niin ymmärrän täysin rajoitukset, ymmärrän täysin, että osalla menee vielä huonommin nyt kuin mulla, ymmärrän täysin, että kaikki on samassa veneessä. Silti tuntuu, etten koskaan pääse kokemaan tasaista arkea, kun sekä henkilökohtaisessa sekä lähipiirin elämässä että maailmassa kuohuu. Aluksi tuntui, että jaksan hyvin. Tämä ei ole uutta, olenhan ollut ennen uupumuksen ja masennuksen takia sairaslomalla, kokenut työttömyyden ja pimeän, epävarman ajan. Mutta nyt on alkanut masentamaan enemmän. Muita kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo että on kriisistä kriisiin menemistä

On ollut kriisejä ja vaikeaa ja nytkin vaikeaa muutenkin mutta nyt sitten vielä vaikeampaa nyt keväällä ja depressiotakin olis että pitäis kattella lääkitystäkin ja olis ollu tämäkin aika helpompaa syksyllä kun silloin vois hakee lääkitystä ihan itsekseenkin...

Vierailija
2/2 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samoin. Olen äärettömän uupunut, väsynyt jne. En tiedä miten jaksan palata joskus normaaliin. Toivoisin etten aamulla heräisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla