Siis saavatko lukiot nyt itse päättää etäopetuksen jatkamisesta?
Kaksi viimeistä viikkoa ovat koeviikkoja.
Kommentit (15)
Ilmeisesti ainakin Helsinki on jo antanut lukioille ohjeet että etäopetus jatkuu koska täällä myös ruokakasseja alettiin jakaa.
Kyllä. Suositellaan etänä jatkamista, mutta saavat päättää itse. Mielenkiintoista nähdä palaako joku lukio lähiopetukseen. Olettaisin kaikkien jäävän etäopetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suositellaan etänä jatkamista, mutta saavat päättää itse. Mielenkiintoista nähdä palaako joku lukio lähiopetukseen. Olettaisin kaikkien jäävän etäopetukseen.
Lukioissa nuo viimeiset viikot ovat koeviikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mutta ei koeviikolla ole pakko pitää kokeita vaan tunnit voi käyttää ihan tavalliseen opiskeluun. Tuskin niin paljon tehdään, mutta mahdollista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kokeet pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kokeet pidetään.
Kokeet voidaan pitää etänä. Edellinenkin koeviikko oltiin etäopetuksessa. T. Lukion lehtori
Vierailija kirjoitti:
Lukion lehtoreita paikalla??
Kyllä. Kysyttävää?
Lukiolain mukaan lukiot saavat itse päättää käyttämänsä opetusmuodot. Eli hallitus ei voi velvoittaa lukioita järjestämään lähiopetusta 14.5. alkaen.
Kyllä. Meilläpäin tuli jo viime viikolla päätös, että etänä mennään lomaan asti.
No mitä Li Andersson sinun telkkarissasi sanoi? Minun telkkarissani hän sanoi, että peruskouluja lukuun ottamatta kaikki oppilaitokset saavat tartuntatautilain nojalla itse päättää kuinka toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nykytekniikalla koe ei edellytä lähiopetusta. Koeviikko voidaan ihan hyvin järjestää etänä niin kuin jo kertaalleen tehtiin.
Ei tullut tolkkua.