KORONATARTUNNALTA ON VAIKEA VÄLTTYÄ KAHDEN VUODEN AJAN. Uskotko onnistuvasi?
Asiantuntijoiden viimeisin arvio on, että koronaepidemia ja rokotteen valmistuminen kestää kaksi vuotta.
Tämä on pitkä aika, jos meinaa välttyä tartunnalta. Miten meinaatte onnistua?
Kyllä se sinullekin vielä koittaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä kotona 100%, opiskelen verkkotutkintoa ilman läsnäoloa, en käy missään, tilaan kaiken netistä ja se tuodaan ovelle ilman kontaktia.
Revi siitä.
Nice! Natsais itellekki tää järjestely 🤩
Hyväksyin heti keulaan faktan, että jossain kohtaa arpa osuu.
Toivottavasti ei niin pahasti, että henki lähtee.
M46
En pidä ihmisistä, joten välttely helppoa. Teen aina töitä kotona ja viihdyn kaupassa vain 5-10 minuuttia. Lenkillä käyn öisin. Olen osannut vältellä ihmisä tehokkaasti jo noin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä kotona 100%, opiskelen verkkotutkintoa ilman läsnäoloa, en käy missään, tilaan kaiken netistä ja se tuodaan ovelle ilman kontaktia.
Revi siitä.
Toivottavasti olet viikosta ja kuukaudesta toiseen onnellinen.
Kaikki ei vaan sairastu, se ontodettu. Vaikka asuisivat samassa taloudessa. Johtunee esim. yksilöllisistä immuniteetti vaikutuksista.
Kuolemalta on mahdoton välttyä. Koronalta voi jos on mahdollista toteuttaa laboratorio-olosuhteet kotonaan ja ei liiku kotoaan minnekään.
Aivan helppoa. Jäin juuri työttömäksi, ansiosidonnainen kestää 1.8 vuotta. Ikää jo sen verran, että töitä ei tässä maailmantilanteessa enää löydy. Eiköhän siihen mennessä rokote/lääke ole jo kehitelty. Viihdyn erakkona.
Eipä pysty kahta vuotta tartuntaa välttelemään, ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä.
Toivottavasti olet viikosta ja kuukaudesta toiseen onnellinen.
Kaksi vuotta jo mennyt näin. Tosin käyn joskus ulkona kävelemässä ja välttelen ihmisiä, voin jättää sen pois. Kavereita ei ole muutenkaan.
Mutta tosiasiassa, jos virusnakki napsahtaa silti, niin minkä minä sille voin. Murehdin sitä sitten, jos on tarvis.
Hyvä hygienia ainakin auttaa aika pitkälle.
Suomessa Death Rate on juuri nyt 4,5%.
Muualla maailmassa se on suurempi keskiarvoltaan.
Eli:
Miljoona meistä sairastuu...45000 kuolee.
Tämä on näkymä.
Olen lähes varma, että minulla oli jo korona. En ole koskaan tuntenut keuhkoissani sellaista painoa, outoa kipua ja ihan kuin ne olisivat olleet tulessa. Onneksi tätä kesti vain nelisen päivää. Osin samaan aikaan oli myös yskää, nuhaa ja pientä lämpöilyä. Miehelläni oli täsmälleen sama juttu, mutta hän oli väsynyt kaiken lisäksi, itse en ollut, vaan pystyin olemaan lähes normaalisti täällä kotosalla.
Lapsistamme ainakin yhdellä oli jo kuukausi sitten kova yskä, flunssa, kuumetta ja kurkku kipeä ja sen jälkeen tauti tuli meille vanhemmillekin hieman erilaisena. Testeihin emme päässeet edes yksityiselle ja chat-lääkärin mielestä meillä ei ollut koronaa, "koska emme olleet tulleet ulkomailta ja emme olleet lähikontaktista koronaa todistetusti sairastaneen kanssa". Tämä siis kuukausi sitten. Olin kotona 2,5 viikkoa ennen kuin lähdin kauppaan tai minnekään omaa pihaa kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä.
Sama juttu, paitsi en opiskele. Ja olen elänyt tällä tavalla jo kahden vuoden ajan eli ei mitään ongelmaa jaksaa myös seuraavat kaksi.
Mitäpä tässä hoitovapaalla oon niin helposti voi pysytellä vaan kotona ja tilaa kaiken kotiin. Täällä maaseudulla mukavan väljää ulkona voi olla vapaasti törmäämättä yhteenkään ihmiseen. Ainoa riski on miehen töissä käynti. Voi muuttaa mökille siksi aikaa jos tulee taas joku aalto. Tällä hetkellä täällä päin on epidemia pysähtynyt. Ei oo kolmeen viikkoon tullu uusia tartuntoja.
Mä onnistuin saamaan tartunnan jo viime kuussa. Nyt olen taas 100% terve. Aika lievillä oireilla selvisin.
Pystyyhän sitä useimpina talvina välttämään ne kausi-influenssatkin. Vaikka käy töissäkin ja tapaa ihmisiä.
Immuuni kirjoitti:
Mä onnistuin saamaan tartunnan jo viime kuussa. Nyt olen taas 100% terve. Aika lievillä oireilla selvisin.
Miten voit tietää että olet immuuni? Kukaan tutkijakaan ei voi sitä 100% varmuudella sanoa.
Revi siitä.