Venäjällä taas lääkäri tippunut sairaalan ikkunasta - 3. uusi tapaus
Mitä helkkaria siellä oikein tapahtuu? Räyhähenki? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/dcab7b84-7fb2-41a3-b44e-4835ab4a9f5d
Kommentit (30)
Varmaan sitä samaa kun Kiinassa....
Pitäis palkata henkivartija tai pysytellä ekassa kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
"tippui"
Niinpä.
Yllättävää, että siitä yleensäkään uutisoidaan tällä puolen rajaa. Siellä taitaa olla aika paha tilanne päällä.
Tarkoittaa vain, että veto käy ulospäin - ei sisään.
Rapuloissaan tai rokotiilipäissään saattanu pompata. Sattuuhan nuita
Venäjän tilanne on paha ja se raja täytyy pitää kiinni. Viron tilanne on hyvä.
Yksi Venäjän lääkärikuolema oli nelikymppisellä lääkärillä joka sairastui koronaan, kollegat syyttivät koronan tartuttamisesta ja tämä lääkäri ahdistuneena huusi että miksi minun yksikkö muutettiin koronaklinikaksi. "Tippui" ikkunasta tämän jälkeen.
Venäjällä on kamalan huonot sairaalat kun niistä noin vain putoaa pois.
Putosi, niin kuin uutisessa todettiin. Neste tippuu.
Jospa se Putinkin tipahtaa ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Putosi, niin kuin uutisessa todettiin. Neste tippuu.
Ei se välilä vaikka leikit nöpö sojossa kielipoliisia, mutta älä nyt sentään itse keksimiäsi sääntöjä viitsi valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on kamalan huonot sairaalat kun niistä noin vain putoaa pois.
Liian tehokkaat ilmastoinnit. Ikkunan kun avaa niin ylipaine roiskasee pihalle. Tai sitten ei.
Ovatko itse hypänneet vai onko heidät työnnetty ikkunasta? Venäjällähän ei tunnetusti pidetä kritisoimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko itse hypänneet vai onko heidät työnnetty ikkunasta? Venäjällähän ei tunnetusti pidetä kritisoimisesta.
Kolme tälläistä juttua. Joku hyppäsi ja joku ei. Emme tiedä. Kamalaa kuitenkin.
Rajat on syytä pitää kiinni.
Vaikka virolaisia kuinka harmittaisi, niin tasapuolisuuden vuoksi kaikki rajat pitää pitää edelleen tiukasti kiinni. Ei saa antaa mahdollisuutta, että raja itään päin alkaisi vuotaa.
Valeuutisia. Hän vain yritti lentää. Ei onnistunut.
t. Putin-trolli
Töihin pakotettu viruksesta huolimatta, ei mitään uutta tuolta rintamalta.