Haetko kaikki tuet mitä laki sinulle sallii?
Vai oletko hakematta kun netissä mollataan tuen hakijoita.
Kommentit (52)
Olen hakenut yli 30 vuotta kaikki mahdolliset tuet. En ole ikinä töitä tehnyt en tule tekemään. Systeemi on tällaiseksi luotu ja hyvä niin.
Tottakai, kun yli 30v työuralla olen niitä muille maksellut.
Ja itselleni tätä päivää varten.
Vierailija kirjoitti:
En hae, ja hyvin monet tuttavani pitävät minua sen takia idioottina.
Kyllä ,idioottina pidän minäkin. Kenen siivellä sinä sitten elät. Kaikki varmaan inhoaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
En hae, ja hyvin monet tuttavani pitävät minua sen takia idioottina.
Kyllä ,idioottina pidän minäkin. Kenen siivellä sinä sitten elät. Kaikki varmaan inhoaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukia 2750 €/kk bruttopalkalla voi hakea?
Lapsilisää. Jep, senkin voi kieltää, ettei se tule..
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut yli 30 vuotta kaikki mahdolliset tuet. En ole ikinä töitä tehnyt en tule tekemään. Systeemi on tällaiseksi luotu ja hyvä niin.
Samaa mieltä kanssasi ja hyvin pitkälti samoin toiminut. Ongelma ei ole yksilössä vaan systeemissä. On järjenvastaista olla käyttämättä hyväkseen tällaista mahdollisuutta elämässä.
Olen nyt lomautettu ja aion kyllä hakea työttömyyspäivärahaa. En ihan helposti keksi miksen hakisi, onhan se kuitenkin aika iso raha?
Kansalaispalkka, ja muut tuet hittoon jo!
Haen: asumistuki, työmarkkinatuki ja toimeentulotuki
Olen osa-aikainen palkansaaja ja osa-aikainen yrittäjä, en siis oikeutettu mihinkään tukiin. En esim. voinut hakea näitä yrittäjän koronatukia, sillä yrittäjätuloni on alle tonnin kuussa, vaikka ne työt loppuivat. Samaan syssyyn loppui opetushommat nyt keväällä ja palkkatulo. Onneksi sain edes vähän keikkatöitä, että voin just ja just pihistä täällä yhteiskunnan reunalla.
Aiemmin en hakenut, mutta tämän holtittoman yritystukijakelun jälkeen haen jokaikisen pennin. Ottaa oikein päähän, etten jotain kelamatkakorvauksia hakenut, vaikka annettiin lomakkeet ja kaikki. Ajattelin, että olen sen hoidon jo halvalla saanut, että enköhän nyt itse ne matkat kuitenkin maksa. Ihan turhaan sekin. Nyt haen tulevaisuudessa ihan kaiken. Ei näytä olevan valtiolla rahasta tiukkaa. Paino sanalla: "holtittoman."