Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei muistanut syntymäpäivääni.

Vierailija
04.05.2020 |

En tiedä olenko enemmän pahoillani siitä, että mieheni ei tänään ole muistanut (ainakaan vielä) että vietän syntymäpäiviäni VAI siitä että se ei edes yllätä minua.
Mieheni on aika hajamielinen ja ei muista läheistensä tärkeitä päiviä useinkaan..
Itselle se tuntuu aivan käsittämättömältä että olemme olleet yhdessä kuitenkin kuusi vuotta ja hän ei muista..
Kannattaisiko minun sanoa hänelle että tänään on syntymäpäiväni vai odottaa vasta iltaan ja sitten kertoa hänen unohtaneen :D?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihmeellistä että täällä oletetaan että koska omassa perheessä ei ole käytöstapoja niin se on sitten normi kaikilla.

Kyllä syntymäpäivien muistaminen kuuluu ihan hyviin käytöstapoihin😅 Jos ei sitä osaa niin mielestäni kertoo ihmisen sivistymättömyydestä.

Itse todellakin oletan että paitsi että kumppani muistaa minun niin myös muiden läheistensä syntymäpäivät. Aivan perus juttuja..

Aika kova vertailukohde miehellesi.

Vierailija
22/24 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihmeellistä että täällä oletetaan että koska omassa perheessä ei ole käytöstapoja niin se on sitten normi kaikilla.

Kyllä syntymäpäivien muistaminen kuuluu ihan hyviin käytöstapoihin😅 Jos ei sitä osaa niin mielestäni kertoo ihmisen sivistymättömyydestä.

Itse todellakin oletan että paitsi että kumppani muistaa minun niin myös muiden läheistensä syntymäpäivät. Aivan perus juttuja..

Aika kova vertailukohde miehellesi.

Eipä se mikään kilpailu ole. Tuossa asiassa oikein kukaan nyt ei voisi isääni lyödä, aika harvalla miehellä on tuo ammatti. 

Kyse tuossa oli vain siitä, että mieheni huomasi, että tuollainen muistaminen tuo iloa ja on joissain perheissä tavallista. Mutta todellakaan ei tarvitse kimppuja kasvatella. 

Anopilla kaikki kukat kuolee eikä arvosta kukkasia, joten varmaan siksikään mies ei ollut kasvanut tuohon kulttuuriin, että huomioidaan kukin. Meille taas isän yritystoiminnan kautta nuo kukilla muistamiset oli vahvasti perheen omaa kulttuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huonomuistisuuteen kohdistettavaa syyllistämiskierrettä, uhka, vai mahdollisuus?

Vierailija
24/24 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen huonomuistisuuteen kohdistettavaa syyllistämiskierrettä, uhka, vai mahdollisuus?

Huonomuistisuus on nykypäivänä tekosyy. Kalenteriin vuosittainen muistutus. Kyse onkin vain siitä, haluaako tehdä mitään. Jos ei halua, vaikka puoliso sitä toivoo, se kertoo jo aika paljon välittämisen tasosta.