Pesin ikkunat vauvan puhdistuspyyhkeillä
Lika irtosi hyvin mutta puhdistuspyyhkeestä jäi saippuaa ja rasvaa ikkunaan. Seuraavaksi huuhtelin pari puhdistuspyyhettä hanan alla ja pyyhin ikkunan uudestaan. Lopuksi kuivasin mikrokuituliinalla. Lapsille (2 ja 5v) tiskiharjat käteen ja vesikipot niin touhusivat mukana. Vaimo tuli huoneeseen ja luuli että ikkuna on vielä auki :-D Puhdasta siis tuli.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa työläältä. Itse otan vettä, johon pari fairytippaa. Pyyhin ensin karmit ja sitten pesen ikkunan ja kuivaan lastalla. Ei mene paljon aikaa.
Vielä parempi kun kuivaa Kärcherin imurilastalla. Se vehje on jumalan lahja maailmalle.
Itse suihkutan lasinpesunestettä tai spriin ja veden sekoitusta, pyyhin vähän märemmällä rätillä jotta lika irtoaa ja sitten kuivaan mikrokuituliinalla tai astiapyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa työläältä. Itse otan vettä, johon pari fairytippaa. Pyyhin ensin karmit ja sitten pesen ikkunan ja kuivaan lastalla. Ei mene paljon aikaa.
Vielä parempi kun kuivaa Kärcherin imurilastalla. Se vehje on jumalan lahja maailmalle.
Onko se oikeasti niin hyvä? Alkoi kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti niin hyvä? Alkoi kiinnostamaan.
On. Se on oikeasti mahtava. Helpottaa ja nopeuttaa touhua niin paljon että ikkunanpesusta tulee oikeastaan jopa melkein mukavaa puuhaa. Vahva suositus.
Pese seuraavaksi vauva ikkunanpesuaineella ja tule kertomaan tuliko puhdasta :)
Lapsille (2 ja 5v) tiskiharjat käteen ja vesikipot niin touhusivat mukana.
Toivottavasti oli kylppärin ikkuna, muuten on vedet parketilla tai sohvassa :D