Esimies pyysi minua ehdottamaan uutta titteliä työnkuvan muuttuessa. Mikä sopisi tähän työhön?
Olen tällä hetkellä yrityksen osastosihteeri. Toimenkuvaan on kuulunut tavallisia toimistotöitä, siis ihan sellaisia avustavia ja suorittavia, toimeenpanevan tason tehtäviä. Vastaan puhelimeen ja ohjaan tarvittaessa puhelut eteenpäin, kopioin ja arkistoin asiakirjoja, tilaan toimistotarvikkeita jne.
Meillä tehdään henkilöstömuutoksia organisaatiossa ja osa minun tehtävistäni siirretään uudelle assistentille ja minä saan noin puolet henkilöstökoordinaattorin töistä. Uusia töitä tulee olemaan henkilöstön hyvinvointitiimin vetäminen, uuden henkilöstön perehdyttäminen (tarkempi perehdytys toki samaa työtä tekeviltä kollegoilta, mutta minä perehdytän taloon), ostolaskujen käsitteleminen, päätöksiä isommista hankinnoista, henkilöstön koulutusten koordinointi ja yleiset HR-asiat.
Uudessa työnimikkeessä ei saa olla sanoja sihteeri tai päällikkö.
Kommentit (38)
Mikähän olisi sihteerin ja päällikön välissä?
Kondomi?
Kaikenkoordinointitirehtööri tai jokapaikanführer
Talous- ja hallintokoordinaattori?
Teen vastaavia tehtäviä tittelillä HR assistentti.
Vaativan alan asiantuntija, erityisasiantuntija.
Nuo on ainoat tittelit tällä palstalla
Jollei palkka nouse niin titteli on vaan hämäystä.
Erityisasioiden erityinen erityisasiantuntija
Superior Accommodation manager of human relation supplies and other indifferent shit what is happening here. SASS
Eikös tuohon ennen palkattu juoksupoika.
kuninkaitten päällikkö.
tuskin tittelinkipeille naisille mikään titteli hyvä.Ja nuita naisia on paljon.
hr assistentti/koordinaattori
toimistoassistentti/koordinaattori
toimistopäällikön tittelillä noita hommia tehdään myös.
koordinaattori on "arv0asteikossa" assistenttia ylempänä, näkyy vaativuusluokituksessa ja palkassa.
Eihän firmassa johdon sihteereitä kutsutaan nuolijoiksi. Olisiko titteli siis nuolija.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuohon ennen palkattu juoksupoika.
HR-juoksuhenkilö
Vierailija kirjoitti:
hr assistentti/koordinaattori
toimistoassistentti/koordinaattori
toimistopäällikön tittelillä noita hommia tehdään myös.
koordinaattori on "arv0asteikossa" assistenttia ylempänä, näkyy vaativuusluokituksessa ja palkassa.
AP:n firmassahan on jo henkilöstökoordinaattori, jolta osa tehtävistä on siirtymässä ap:lle. Tällä perusteella AP:n titteli ei voisi olla -koordinaattori.
Jotakin ja -führer perään. Se toimii aina.