Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olla herättämättä miehissä jotain SUOJELUVIETTIÄ?

Vierailija
04.05.2020 |

On sanottu päin naamaa, että herätän jonkun suojeluvietin. Se on vastenmielistä ja kiusallista, en halua suojelua keneltäkään, en varsinkaan miehiltä.
Mikä avuksi? Lihasten kasvatus ei oo mun juttu. Oon äänekäs ja mun jutut on aika epänaisellisia, mutta silti jotkut sovinistit kokee tarvetta suojella.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei normaalit miehet halua erityisesti suojella naistaan, ellei sitten tykkää jäykistä sukupuolirooleista.

Vierailija
2/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin noin päin. Minut tekee aina mieli hakata :)

- Se hiljainen hissukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sateenkaariletti, "Die evil white men cis scum!"-tpaita ja haistattele kaikille miehille jotka näet. Problem solved. Jos vaikka jäät auton alle tai karhu raatelee lenkkipolulla niin korkeintaan vaan soittavat apua kännykällä jos sitäkään.

Vierailija
4/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hento nainen, ja mua ärsyttää joidenkin miesten asenne muhun. He suhtautuvat muhun kuin koiranpentuun, sen näkee monesti jo katseesta. Mutta kun avaan suuni ja en puhukaan hempeitä "tyttöjen juttuja", niin johan miehet kaikkoaa ympäriltä.

Vierailija
5/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vaan vaikuttaa niin kovin avuttomilta, ilmeisesti ap on juuri sellainen.

Vierailija
6/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vaan vaikuttaa niin kovin avuttomilta, ilmeisesti ap on juuri sellainen.

Konservatiiviset miehet eivät kiinnosta mua edes pierun vertaa.

Ap

Vierailija
7/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskasvoinen pääministerimme herättää todella suuren suojeluvietin. Voisin ryhtyä hänelle henkivartijaksi.

Vierailija
8/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin juuri kehottanut lisäämään volyymia ja puhumaan rumasti. Ei rivoja, vaan niin kuin miehet puhuu keskenään... Mutta jos se ei auta, niin en kyllä tiedä. Pukeudu miesten vaatteisiin, leikkaa tukka pois, ole töykeä.

Vierailija
9/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa räväkkä hiusmallit ja laita naamaan kilo voimaannuttavia metallirenkaita.

Vierailija
10/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen lähtee tekemään asiaa jota ei ole tehnyt ennen, on okei lähteä liikkeelle varovasti. Luultavasti nainen on jopa oppinut, että se on hyvä asia koska silloin harvemmin rikkoo mitään. Mies ei sen sijaan saa paljastaa ettei ole tehnyt jotain ennen. Hän tekee asian niinkuin osaisi ja joskus tulee vahinkoa mutta hei rapatessa roiskuu.

Vierailija
11/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi suojeluviettinen mies. Mistä sellaisen voisi löytää? Olisi ihanaa kun mies katsoisi lempein ja hellin silmin, pitäisi arvossa, kokisi kanssani olevansa hyödyksi, eikä suuttuisi jos pyytäisin apua.

Vierailija
12/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi suojeluviettinen mies. Mistä sellaisen voisi löytää? Olisi ihanaa kun mies katsoisi lempein ja hellin silmin, pitäisi arvossa, kokisi kanssani olevansa hyödyksi, eikä suuttuisi jos pyytäisin apua.

Minullekin kelpaisi. Sellaiset kuitenkin tuntuvat säikähtävän heti tiehensä ja olen ajatellut, että vika on suorapuheisuudessani ja äänekkyydessäni. Kiroilenkin vähän liikaa, jos olen jännittynyt. Oikeasti olen arka ja herkkä, mutta paha maailma on kasvattanut minulle kovan kuoren.

Vierailija
13/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kyllä minua kukaan mies tässä maailmassa suojellut tai edes pyrkinyt suojelemaan, vaikka pieni olenkin ja nuorena jopa söpö. Päinvastaisia tarinoita kaltoinkohtelusta olisi, mutta en jaksa muistella parisuhteitani enää. Joskus joku tuntematon herrasmies on saattanut ovea pitää perässään auki minulle jäljessä tulevalle, mutta kantoapua en aikoinaan töissäkään keltään saanut, kun ison raskausmahani kanssa jouduin rehaamaan kopiopaperilaatikoita metallisia kapeita kierreportaita toiseen kerrokseen. Tasan tarkkaan jokainen miespuolinen työkaveri istui kuin tatti työpöytänsä ääressä eikä ollut tietävinään, vaikka näkivät.

Se miesten ritarillisuudesta ja suojelunhalusta. Jos en olisi ollut raskaana ja olisin ollut sinkku, olisi joltain voinut apua heruakin.

Eli en osaa neuvoa. Ehkä sun kannattaa ruveta pitämään sormusta vasemman käden nimettömässä, niin nähdään miten paljon sua pyyteettömästi halutaan suojella.

Vierailija
14/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Peppi Pitkätossu kompleksi tässä. Nosta hevonen ilmaan kaksin käsin niin eiköhän suojelut vähene.

Vierailija
15/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira sopisi myös hyvin tällaiseksi suojelijaksi.

Vierailija
16/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sellainen suojeluviettinen mies olisi just hyvä? Mulla on sellainen ja olen ollut hyvin tyytyväinen.

Vierailija
17/17 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ki.lttimiehien kohdalla pitää vain toimia näin: he ovat ilmaa. Ei minuakaan kiinnosta yhteiskunnan alimmat paskat, asenteesta kiinni.