Miten saatte langattomat nappikuulokkeet pysymään korvissa?
Ilman että pidätte käsiä korvuen edessä tai pidätte kuulokkeista kiinni? Noissa kun ei ole edes mitään silikonia niin pomppivat kokiajan pois korvista eivätkä pysy pitämättä 🤔
Kommentit (22)
Paksupeffaiset voi ite alkaa valmistaa ja ompelee farkkuja jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Paksupeffaiset voi ite alkaa valmistaa ja ompelee farkkuja jos ei kelpaa.
???
Sehän riippuu ihan kuulokkeiden mallista ja omien korvien mallista. Mulla ei pysy sellaiset perinteiset napit korvassa ollenkaan, mutta sellaiset saattavat pysyä, joissa on hieman korvan sisään menevä silikoniosa. Tosin mun nappikuulokkeet (vaikka ovatkin bluetooth-kuulokkeet) eivät ole sellaiset "pelkät napit". Näkyi joitain silikonosiilla varustettuja nappikuulokkeita olevan ainakin verkkokaupassa, kun pikaiseen vilkaisin.
Ite oon kans miettiny samaa miten hyvin ne pysyy korvissa. Itelleni en oo sellasia hommannu ku en halua minkään sortin lähettimiä niin lähelle aivoja.
Mulla on Airpodsit ja ihan hyvin pysyvät. Jos kampaan samalla hiuksia niin silloin eivät pysy.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon kans miettiny samaa miten hyvin ne pysyy korvissa. Itelleni en oo sellasia hommannu ku en halua minkään sortin lähettimiä niin lähelle aivoja.
Turhaan pelkäät lähettimiä aivojen lähellä. Kuulokkeissa on vastaanotin,ei lähetintä.
Pitäisi löytää sellaiset missä on korvan taakse menevä lenkki. Muuten ei pysy
Vierailija kirjoitti:
Tee sellainen foliohattu, jossa on kuulokkeet.
Tää AP on hassu. Pelkää että kuulokkeet lähettää singaaleja aivoon. XD
Käyn teettämässä juuri omiin korviini räätälöidyt kuulokkeet.
Hiuspanta auttaa, myös myssyn alla. Enemmän käytän nykyisin kyllä Bosen aurinkolaseja, joita voi käyttää myös kuulokkeina (ja mikrofonina). Nyt keskitalvella pimeään aikaan olen napannut niistä tummat linssit pois ja käyttänyt pelkkiä sankoja.
Mä mieluiten hankin sellaiset kuulokkeet, joissa on johto korvanappien välillä niin ei ole sitä pelkoa, että tippuisivat ja hukkuisivat.
Teipillä.