Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon häät :)

Vierailija
03.05.2020 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2929c10d-6e04-47e2-836a-1568f4…

Varmaan olis ollet sekä Nicole että Sharon ynnä ehkä noin 400 muuta maailmantähteä häissä ...mutta kun tää corona, voihan voi sentään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai häät on tylsät kun sulhanen puuttuu mutta paikalla kaksi morsianta.

Vierailija
2/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään enäö kiinnosta tän lepakon tekemiset.

Sori vaan, mut sun 15 minuuttia julkisuudessa meni jo 👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kenen?

Vierailija
4/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan tauski sinne tulis

Vierailija
5/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Saara ole koskaan väittänytkään, että Nicole tai Sharon olisi heidän häihinsä tulossa. Kertonut ainoastaan, että toivoisi näidenkin tulevan. Mikäli ne häät olisi olleet silloin X-Factorin aikaan olisi sen Nicolenkin saaminen mukaan saattanut jopa olla mahdollista, mutta tuskin yksikään näistä tuomareista pitää yhteyttä edes toisiinsa enää sen jälkeen kun kamerat sammuu. Erittäin pinnallisilta ja laskelmoivilta ihmisiltä vaikuttaa. Toisin kuin vaikka Saaran luisteluvalmentaja Ja pari Dancing on Ice-ohjelmassa, jonka voisin kuvitella vastaavan hääkutsuun myöntyvästi, mikäli muilta töiltään suinkin ehtii.

Saaralle ja Merille toivotan paljon onnea ja kaikkea hyvää jatkossakin!

Vierailija
6/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerrassasn rivoa lukea kun Saara sanoi että nyt voi Meria kutsua vaimoksi. Hyi hlvttia!!!

Lesboilu on pilannut kaikki pienemmätkin mahdollisuudet mitä hänellä maailmanlavoilla olusi edes ollut! Olen vanhsnaiksidten srvojen kunnioittaja- jos mun omat lapseni olisivat osoittautuneet lesboiksi taikka homoiksi häpeäisin niin että kuolisin. Säälin sen Saaran vanhempia ja säälin sen tulevia lapsia: äiti, saisinko karkkia, enntiedä, kysy äidiltä... ja toiset lapset kysyy päiväkodista alkaen : missä sun isi on?

Vierailija
7/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun gaydar ei yhtään värähdä Saaran kohdalla?

Onko tuolla ihmisvilinässä paljonkin hom oseksuaaleja, joista ei tiedä?

Vierailija
8/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kerrassasn rivoa lukea kun Saara sanoi että nyt voi Meria kutsua vaimoksi. Hyi hlvttia!!!

Lesboilu on pilannut kaikki pienemmätkin mahdollisuudet mitä hänellä maailmanlavoilla olusi edes ollut! Olen vanhsnaiksidten srvojen kunnioittaja- jos mun omat lapseni olisivat osoittautuneet lesboiksi taikka homoiksi häpeäisin niin että kuolisin. Säälin sen Saaran vanhempia ja säälin sen tulevia lapsia: äiti, saisinko karkkia, enntiedä, kysy äidiltä... ja toiset lapset kysyy päiväkodista alkaen : missä sun isi on?

Samaa mieltä. Kyllä maailma on sairas.

Vierailija
9/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan hän kuitenkin ajanut sivusiilin tukkaansa :)

Vierailija
10/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tarvitsee hävetä vain itseäsi. On tärkeintä, että kumppanit sopivat yhteen. Heidän podcast oli hienoa kuunneltavaa, koska he ruotivat erittäin hyvin parisuhdettaan. Älykkäitä nuoria naisia. Puoliorpoja, erolapsia jne. on ollut aina, on ihan normaalia olla vain 1 vanhempi tai 2 samaa sukupuolta olevaa. Olet ajasta jäljessä.

Vierailija
11/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ajatelkaa, että ihmiset kokoontuvat tietoisesti ja tarkoituksella yhteen Internettiin haukkumaan jonkun häitä ja avioliittoa. Sairaammaksi ei voi paljoa mennä. Terapia voisi auttaa teitä <3

Vierailija
12/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tarvitsee hävetä vain itseäsi. On tärkeintä, että kumppanit sopivat yhteen. Heidän podcast oli hienoa kuunneltavaa, koska he ruotivat erittäin hyvin parisuhdettaan. Älykkäitä nuoria naisia. Puoliorpoja, erolapsia jne. on ollut aina, on ihan normaalia olla vain 1 vanhempi tai 2 samaa sukupuolta olevaa. Olet ajasta jäljessä.

Niin samaa mieltä.

Vierailija
13/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ajatelkaa, että ihmiset kokoontuvat tietoisesti ja tarkoituksella yhteen Internettiin haukkumaan jonkun häitä ja avioliittoa. Sairaammaksi ei voi paljoa mennä. Terapia voisi auttaa teitä <3

Osuvasti sanottu :-)

Vierailija
14/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Saara ole koskaan väittänytkään, että Nicole tai Sharon olisi heidän häihinsä tulossa. Kertonut ainoastaan, että toivoisi näidenkin tulevan. Mikäli ne häät olisi olleet silloin X-Factorin aikaan olisi sen Nicolenkin saaminen mukaan saattanut jopa olla mahdollista, mutta tuskin yksikään näistä tuomareista pitää yhteyttä edes toisiinsa enää sen jälkeen kun kamerat sammuu. Erittäin pinnallisilta ja laskelmoivilta ihmisiltä vaikuttaa. Toisin kuin vaikka Saaran luisteluvalmentaja Ja pari Dancing on Ice-ohjelmassa, jonka voisin kuvitella vastaavan hääkutsuun myöntyvästi, mikäli muilta töiltään suinkin ehtii.

Saaralle ja Merille toivotan paljon onnea ja kaikkea hyvää jatkossakin!

Ellei häitä olisi vietetty x factorin lavalla, niin tuskinpa edes Nicolea olis kiinnostanut satunnaisen kilpailijan häät. Saara oli vain yksi kilpailija ohjelmassa, jota tehtaillaan jatkuvasti lisää ja Meri oli tuiki tavallinen fanityttö vain. 

Vierailija
15/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he nyt asuvat, kun Järvenpään talo on myynnissä? Ja kosteusongelmaakin siellä.

Vierailija
16/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sillä on se?

Vierailija
17/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sillä on se?

Kappas, ei näyttäisi enää olevankaan.

Vierailija
18/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä he nyt asuvat, kun Järvenpään talo on myynnissä? Ja kosteusongelmaakin siellä.

Mitä se sun kolmatta silmääs kutittaa!

Vierailija
19/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ketään oikein kiinnostaa

Vierailija
20/23 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun kolmatta silmääs kutittaa!

Jahas, Meri hoitaa edelleen pariskunnan PR:ää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan