Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sain peuran jauhelihaa naapurilta, mitä siitä voisi tehdä??
03.05.2020 |
Ei tule mieleen kuin jonkinlaiset pihvit tai sotien ihan kunnon färssi uunissa.
En ole kovin kokenut kokki, joten ideoita otetaan vastaan.
Samoin lisäkkeet: mitä laittaisitte?
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (6)
AIvan äärettömän hyvää. Mausteeksi suola ja mustapippuri, ei tarvitse muuta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla ihmisen lihaa heitä se pois ja soita poliisit naapurin perään :)
Ei todellakaan mitään sikanautaa siihen sekaisin pilaamaan makua :O
Paista vaan sellaisenaan ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Kokoa peura uudelleen kasaan
Tuskinpa siitä saa kuin korkeintaan peuran pyllyn ihanan.
Alue: Aihe vapaa
Peura on hyvin vähäasvaista, joten lihapullia tai vastaavia varten siihen kannattaa sekoittaa vaikka kolmannes sikanautaa.
Muuten sitä voi käyttää ihan kuin vähärasvaista naudanjauhelihaa.