Miksi mies ei usko että en ole kiinnostunut? Vaikka sanonut sen suoraan.
Kommentit (15)
Häiriintynyt voi kuvitella jokaisen katseenkin merkiksi kiinnostuksesta. Älä ole missään yhteyksissä heppuun.
Ei tehonnut vaikka sanoin että jättää rauhaan tai ilmoitan poliisille. Ap
Olethan sinä. Siksi täälläkin kyselet. Jos et olisi jostakin miehen retaleesta kiinnostunut et korvaasi lotkauttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tehonnut vaikka sanoin että jättää rauhaan tai ilmoitan poliisille. Ap
No sitten haet lähestymiskieltoa.
Monesti naiset sanoo, jos joku on sinnikäs ja yrittää kovasti niin silloin jotenkin kiinnostus herää. Silloinhan mies on itsevarma.
Miks mulla miehet olettaa että en oo kiinnostunut ilman että ees sanon etten ois 😭 sit ne karkaa
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla miehet olettaa että en oo kiinnostunut ilman että ees sanon etten ois 😭 sit ne karkaa
Ota macho mies.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kiinnostus kannattaisi jotenkin ilmaista, jos sellaista on. Välinpitämättömyys tai edes peruskohtelias ystävällisyys eivät kerro kiinnostuksesta vaan ovat sosiaalinen normi.
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinä. Siksi täälläkin kyselet. Jos et olisi jostakin miehen retaleesta kiinnostunut et korvaasi lotkauttaisi.
🤦🤦
Se ignooraaminen on varmasti jo kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota macho mies.
Miten? Ei niitä näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se kiinnostus kannattaisi jotenkin ilmaista, jos sellaista on. Välinpitämättömyys tai edes peruskohtelias ystävällisyys eivät kerro kiinnostuksesta vaan ovat sosiaalinen normi.
Miten jollakin ei uskota kun sanotaan ei mutta mun luota lähdetään heti ennenkun on edes kunnolla yritetty :D ihmettelen vaan..
Sano selvästi, että en halua että otat minuun yhteyttä ja en ole kiinnostunut sinusta. Enkä tule kiinnostumaan. Estä yhteystieto ja ilmoita tekeväsi niin että on miehelle selvää että viestit ei tule perille.
Uhkaa lähestymiskiellolla