Pk-paikka lapsille korona-aikana
Olen hakenut lapsille päiväkotipaikkaa vuoropäiväkodista yli vuoden. Nyt tuli viesti asiointikansioon että lapsilleni viimein paikka kokopäivähoitoon kyseiseen päiväkotiin. Perheessämme riskiryhmäläistä, onko mahdollista lykätä aloitusajankohtaa menettämättä päiväkotipaikkaa kyseisestä tarhasta? Olen hoitovapaalla vauvaa myös hoitaen joten päiväkodin aloitus korona-aikaan ei välttämätön mutta pelkään että työhön palatessa kyseistä vuoropäiväkotipaikkaa ei enää saa jos ei aloita kuten päätökseen laitettu
Kommentit (6)
Miten hoitovapaalla edes voi saada vuorohoitopaikkaa? Meidän kunnassa työvuorot pitää toimittaa vuoropäiväkotiin ja jos tarvetta ei ole, paikan menettää pian ja kehotetaan vaihtamaan tavalliseen päiväkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla, että paikka menee. Soita sinne ja kysy.
Soitan huomenna. Huolettaa kylläkin mikäli kokonaan menettävät päiväkotipaikan lykkäyspyynnöstä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miten hoitovapaalla edes voi saada vuorohoitopaikkaa? Meidän kunnassa työvuorot pitää toimittaa vuoropäiväkotiin ja jos tarvetta ei ole, paikan menettää pian ja kehotetaan vaihtamaan tavalliseen päiväkotiin.
Puoliso vuorotyössä. Minulla vakituinen 3-vuorotyö jonne paluu vuoden päästä, opiskelen tässä hoitovapaan ohessa
-ap
Kyseessä Helsingin yksi suurimmista päiväkodeista eli todennäköinen koronalinko
-ap