Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan voi saada julkisten tilojen vessoissa lentävistä kakkapisaroista

Vierailija
03.05.2020 |

Julkisten tilojen vessoissa on havaittu isoja koronapitoisuuksia lentävinä kakkapisaroina:
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006495462.html

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan kakkapisarasta saadusta koronasta helpommin ruoansulatuselimistöön vaikuttava korona, ja räkäpisarasta saatuna taas helpommin hengityselimistön korona?

Vierailija
2/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit naamaan julkisissa tiloissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo. Pasks ei lennä ilmassa ja korona on keuhkoissa, ei perseessä. En usko sanaakaan.

Vierailija
4/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset ei osaa laittaa sitä kantta kiinni, kun vetää vessan...

Vierailija
5/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus tehtiin kiinalaisen sairaalan WC-tiloissa. Sairaalassa oli tuolloin vakavaa covid-19-tautia sairastavia potilaita, joten ehkä ilma oli tavallista "sakeampaa". Ehkä ei ollut pytyn kansia, joita sulkea, jos ei ollut pyttyjäkään, vain reikä lattiassa... Ei ole ihminen turvassa missään tältä lentelevältä virukselta!

Vierailija
6/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus tehtiin kiinalaisen sairaalan WC-tiloissa. Sairaalassa oli tuolloin vakavaa covid-19-tautia sairastavia potilaita, joten ehkä ilma oli tavallista "sakeampaa". Ehkä ei ollut pytyn kansia, joita sulkea, jos ei ollut pyttyjäkään, vain reikä lattiassa... Ei ole ihminen turvassa missään tältä lentelevältä virukselta!

Jos on vain reikä lattiassa, niin eikö pisaroita pitäisi olla vähemmän ilmassa kuin länsimaisessa vessassa?

Vierailija
7/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää yleisiä vessoja. Ne on aina saastaisia, koska ihmiset on sikoja. t. siivooja

Vierailija
8/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata käyttää yleisiä vessoja. Ne on aina saastaisia, koska ihmiset on sikoja. t. siivooja

Tämä niin todella. En koskaan käytä julkisia vessoja ja jos joudunkin käyttämään hädän tullen, olen erityisen hygieeninen t. siivooja

Vierailija
9/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mulla tulee pirskahteleva märkäpieru kaupassa, voin siis tartuttaa näin muita?

Vierailija
10/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada muitakin kuin koronapisaroita. Muitakin tauteja on jotka mikropisaroina tarttuu.

Vierailija
11/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ihmiset menee paskalle julkisiin vessoihin?? Tää on samanlainen mysteeri kuin se, että miksi ihmiset käy työpaikalla paskalla. Miksi ei käy kotona lähtiessä?

Vierailija
12/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti ihmiset menee paskalle julkisiin vessoihin?? Tää on samanlainen mysteeri kuin se, että miksi ihmiset käy työpaikalla paskalla. Miksi ei käy kotona lähtiessä?

Niin minäkään en ymmärrä tätä. Minä shittaan rohkeasti kauppojen hyllyjen väliin jos hätäshitti yllättää kaupoisa.

Vierailija
13/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin todella. En koskaan käytä julkisia vessoja ja jos joudunkin käyttämään hädän tullen, olen erityisen hygieeninen t. siivooja

Sama! T. Siivooja myös

Vierailija
14/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkään en ymmärrä tätä. Minä shittaan rohkeasti kauppojen hyllyjen väliin jos hätäshitti yllättää kaupoisa.

No hommahan menee niin että paskalla käydään kaksi kertaa aamulla. Kaikki muu on sairasta ja kiellettyä. Jos tulee hätäpaskoja niin pitää mennä kolonoskopiaan.

Vierailija
15/16 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vessassa se ihmisten todellinen sivistystaso paljastuu.

- Toiset osaa, toiset ei.

Toisilla se käsipyyhepaperi osuu roskikseen, toisilla ei.

Joudun keräilemään papereita roskiksen vierestä päivittäin, koska en halua, että jälkeeni tuleva luulee minun heittelevän paperit lattialle ):(

Vierailija
16/16 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vessassa se ihmisten todellinen sivistystaso paljastuu.

- Toiset osaa, toiset ei.

Toisilla se käsipyyhepaperi osuu roskikseen, toisilla ei.

Joudun keräilemään papereita roskiksen vierestä päivittäin, koska en halua, että jälkeeni tuleva luulee minun heittelevän paperit lattialle ):(

Tästä päätellen naisten sivistystaso on miehiä matalampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi