Uuuh TINZE
Kommentit (19)
Naurettavaa touhua. Laittaisi tinze normaalit housut jalkaan.
No onhan hän kaunis nuori nainen, mutta en pidä hänen luonteestaan. Aivan liian ylimielinen, 'minä hoidan kaiken' 'vain minä osaan kaiken' , onhan se hyvä että on tietysti itseluottamusta, mutta tuo menee jo aivan liian yli.. jotenkin ärsyttävä tyyppi.
Enkä ole aiemmin kuullutkaan moisesta, enkä jäänyt mistään paitsi.
Tinze vaikuttaa likalta joka joutuu ka-kan jälkeen ekana pumppaamaan ennen pyyhkimistä, koska papereiden kanssa pönttö menisi tukkoon!
Lääh puuh lääh spruits noille bätängeille!
Lähinnä ihmetyttää ne Tinzen oppilaat, jotka haluavat pienissä alushousuissa kontata ja heiluttaa pebaa Tinzen instavideoilla ja kuvissa. Kannattaisi miettiä toisenkin kerran, millaisiin kuviin kannattaa lähteä.
Tyttö raukka jäänyt liikaa miesten miellyttämiseen kiinni. Missä hän on nelikymppisenä? Kannattaisiko miettiä tulevaisuutta?
🇺🇦🇮🇱
En ihan ymmärrä noiden kappaleiden ideaa. Tinze tekee musiikkia, laulaa itse hiukan, vieraileva artisti laulaa enemmän ja Tinze tanssii. Kertokaa, mikä pointti. Sinällään mielestäni kappaleet on ok tasoa Suomessa.
Mielestäni tanssikuviot ovat melko samanlaisia kaikissa videoissa. Olisi voinut olla tanssillisesti monipuolisempaa.
Liikaa Amerikka-meininkiä. Tai huonoja kopiota.
Kaffepulla kirjoitti:
Tyttö raukka jäänyt liikaa miesten miellyttämiseen kiinni. Missä hän on nelikymppisenä? Kannattaisiko miettiä tulevaisuutta?
Sillä on oma tanssistudio, kai pärjää.
Kaffepulla kirjoitti:
Ehkä sitä ei kiinnosta miettiä.
Liikaa seksiä ja sen korostamista. Siitä tulee tylsää. Kerran jaksaa katsoa videon -wau, mikä pylly! -asenteella.
Mutta sitten iskee tylsyys. Syvyys puuttuu.
Ei tule Euroviisuja voittamaan, mutta muutoin mukavaa katsottavaa :)
Onko tämä nyt sitä voimaantumista?
voimaantuu selvästi vuosi vuodelta,hitaasti mutta varmasti
En ymmärrä kyllä hänen kuolaajiaan. Hirveän kokoinen ahteri ja eipä tuo kovin tyylikästä ole työntää persettä kohti kameraa.
Käyn itsekin tsekkaamassa uudet kuvat. Onneksi vaimo ei välitä.