Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+-+ SYYSpoppoon TIISTAI +-+

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TErveiset Korkeasaaresta :-) Oltiin siellä retkeilemässä,pakko oli jotain keksiä kun pojalle oli pettymys kun mummi ja pappa ei tullutkaan tänää..Törmättiin Ankkikseen ja perheeseen :-) ankkiksen pojat oli niin kohteliaita ja sulosia..Ja Lilli,niin hienona ja ketsuppisena ;-))

Minun poikani huiteli siellätäällä....huokaus....ja typyä taltutetiin jotenkin rattaisiin..Nukkui jopa 40min rattaissa!!

Kiitos tsempeistä huomiselle!Ainakin appi on tulossa,anoppi ei vielä varma...Ilta edelleen hirvittää kun päiväksikin on liikaa ohjelmaa,tältä päivältä jäi...

Vaikka pienetähän ne nämä murheet taas niiden isojen rinnalla...

Enkelille hali!!Harmittaa kyllä se asunto...Miehelle terveisiä,muistetaan rukouksin!

Voi pientä Nöösä parkaa ja Mimmulille paljon paljon jaksua...Voin vain kuivitela väsymyksesi.Typyhän valvo paljon mutta nyt kutakuinkin nukkunu jo jonkin aikaa....

T-P:Edellee peukut pystyssä et vehnä sopii!!!Ja voi kisuja..toivottavasti niillä ei ole hätää!

Kukkuu ja T@hti..kyllä on jännää,kumpihan tuo ensin nyytti uutiset?! Tänää olin ihan varma et Kukkuu on jo lähteny,piti heti retkeltä tulla koneelle tarkistaa...Tsemppiä molemmille!!!

Simam:Jos ehdit voitas Rosson terassille pieni aikuishetki yrittää järjestää??

Mitähän vielä piti...en millää muista!

jatu

Vierailija
22/26 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keilin tervetuletta takasin :-) Ja ihmetellä miten mimmun pieni voi olla jo niin iso että ryömii!!!!!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti jotenki ihan siansaksaa ;-) Saa tulkita vapaasti mitä siinä pitäs lukee..ja miksihän yhdessä viestissä T@hti on menny punasella...

Meen pois...

jatu

Vierailija
24/26 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa ehtiä palstallekaan kun koko ajan ollaan jossain menossa. Tänään oltiin Karen kummien kanssa Korkeasaaressa, siellä näkyi tuttuja ;-) Terkkuja jatulle ja perheelle! Olipas ihanan energinen teidän poika, ja Typy niin suloinen. Lilli ihmetteli elukoita muttei mistään erityisesti innostunut.

Eilen olin lasten kanssa kesäteatterissa, oli oikein mukavaa. Huomenna olisi tarkoitus yrittää mökille, ekaa kertaa tänä kesänä :-O Veljen tytöt on siellä vanhempieni hoivissa, kun veljen ja vaimonsa lomat ei ole vielä alkaneet. Kiva serkusten päästä riehumaan keskenään!

Mimmulille on pitänyt toivottaa mukavaa lomaa! Nöösälle onnittelut vaipattomuudesta!

Nealle myös onnittelut vaipattomuudesta! Voi kurja tuota asuntoa, Enkeli. Toivottavasti anoppisi sairaus on parannettavissa.

Keilinille tervetuloa kotimaahan. Toivottavasti oli mukava reissu!

Öttiksen vauvalle kääntymisenergiaa! Huhuu pikkuinen, kyllä nyt jo voisi asettua lähtöasemiin, kohta siellä ei enää mahdu kääntyilemään.

Kukkuulle ja T@hdelle jaksamista loppuodotukseen helteessä. Ja mahdollisimman miellyttävää synnytyskokemusta molemmille! Tai siis kaikille osapuolille, niin äideille kuin vauvoillekin...

Nyt matsia katsomaan!

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
25/26 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Miten tähän on tultu ettei enää lukemaankaan meinaa keritä! Sitten kun lukee kaiken kerralla, ei meinaa mitään muistaa.

Me ollaan tänään urakoita oikein kunnolla, minä tulin pari tuntia sitten kotiin, mies on vielä pellolla. Josko tänään olisi se päivä että tämä loppuisi? Sitten voimmekin kiitää navetan siivouksen ja apulannan levityksen pariin. Heh. Vaikka kuinka saan ihailla pellolla tuota salskeaa maanviljelijää, niin riittäis jo;D

Motilla ja anopilla menee niin hyvin, että olen kade. Äitille vaan vilkutetaan iloisesti, että mene jo. Parempi tietenkin niin. Anoppi lähtiessä kertoili, mitä ovat huomiseksi suunnitelleet. Oli niin tohkeissaan, etten viitsinyt sanoa, että välttämättä ei ehkä tarvitse tulla. Olkoot, saanpahan levitettyä sitä apulantaa. Mutta hyvä näin!

Joten Jatu, typyllä ei varmasti ole mikään hätä ja jos on, niin puhelimet on keksitty. Nauti, olet sen enemmän kuin ansainnut! Ymmärrän fiiliksesi, mutta tämän parin viikon aikana minäkin olen jo vihdoin oppinut, että ihan joka hetki minun ei tarvitse olla käytettävissä. Lapsien sopeutumiskyky on vertaansa vailla, varsinkin jos isovanhempien kanssa on vähän eri säännöt;)

Voi Enkeli, toivottavasti anopillasi ei ole mitään vakavaa. Toivotaan auton kuntoutumista myös piakkoin! Voimia!

Kukkuulle, T@hdelle ja MImmulin siskolle sopinee jo lähetellä supistussäteitä. Täältä tulee**********>>>>

Keilin, kerro, kerro!:)

Nyt mä en muista enää mitään. *huokaus* Menen katsomaan millaista olisi olla sinkku New Yorkissa.

Aavis ja Motti

Vierailija
26/26 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein. Ainakin laatikostot käännetty niin, että tason voi lisätä, jos sen muuttolaatikoiden keskeltä saa kaivettua. Ehdotin Ihmelapselle, että tulisi huomenna, kun keittiö jäi siivoamati, muuten olis valmista. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, mielummin hyräili mukana, kun lauloin Kukkaselle 7-11 tuutulaulua. Niistä tiukoista " pää tyynyyn, nyt nukutaan" kommenteista Ihmelapsi ei ollenkaan tykännyt. Antoi monoa äidille mokomasta käytöksestä. Monon jälki vain näkyi mahanahassa.

Lopulta pakenin pihalle Kukkasen kahden tunnin nukutusta. Sinne kuukahti, lähtöasemiin, sisko. Luulin jo, etten ehdi koneelle lain.

T@hti meinaa kiilata, ou nou. Hätähän tässä tulee! Pää on kyllä huomattavan täynnä synnytystä, yrittäkää kestää jutut. Luen minä muutakin, mutta oma napa tuntuu kovin läheiseltä siis vaikka se todetusti on kaukana.

Simamille ja Mimmulille harmittelut molemmille, kun ei aika- ja paikkataulut sopineet yhteen. Ehkä ensi viikolla Helsingissä, jos linnottaudun äidille odottamaan odotuksen loppumista.

Kukkuu ja tekstimaskiina

Maajusseille terveisiä. Tuo raksamies on myös ihan komia näky ilman paitaa hikisenä...