Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi Norwegian on aivan kohta konkurssissa!

Vierailija
03.05.2020 |

Tämä olisi tapahtunut myös ilman koronaa - virus vain nopeutti tätä noin puolella vuodella.

Ihan oikein typerille norskeille, jotka koittivat haukata hieman liian suuren palan ja kilpailla isoja eurooppalaisia ja amerikkalaisia lentoyhtiöitä vastaan!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Mutta mieluummin norski kuin finski. 

Vierailija
2/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis iloinen, kun maksat Oulun ja Rovaniemen lennoista jatkossa 400 euroa (Finnairin vakiohinta ollut tuo esim. Kuopioon, jos haluaa käydä päiväseltään tai olla vain yhden yön).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan norjalaisia noin yleisestikin.

Ap

Vierailija
4/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että hyvä pilattiin ahneudella. Laajennettiin liikaa.

Toivottavasti pienentää toimintaansa sinne mistä aloitti ja saavat Pohjoismaissa pitää työnsä.

Vierailija
5/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lääkkeet!

Vierailija
6/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne voi Norjasta lähteissä tankata ilmaista polttoainetta? Sitä kun siellä riittää.

Vierailija
7/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä Norskin lippuja pystyssä? Luottokortilla maksetuissa on mahdollisuus saada takaisin.

Vierailija
8/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Mutta mieluummin norski kuin finski. 

Kun tämä painajainen vain jatkuu, niin pian kaatuvat myös isommat lentoyhtiöt. Kotimainen Finski ei ole mitenkään turvassa.

Vierailija
9/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä vaikuttaa siihen jos on Bank Norwegianissa säästötili ja Norwegian luottokortti? Rahat nyt varmaan saa talletus-suojan kautta pois mutta mitä lentopisteille tapahtuu jos Norra menee konkkaan?

Vierailija
10/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä Norskin lippuja pystyssä? Luottokortilla maksetuissa on mahdollisuus saada takaisin.

On lippuja pystyssä, mutta en jaksa vielä stressata niiden kohtaloa. Menetimme jo kevään matkan peruuntumisen takia niin järkyttävän tukun rahaa, että siihen nähden tässä on kyse pikkusummasta.

Vierailija
11/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupesi norski -tuttamaan siinä vaiheessa, kun ne rupesi kyttäämään sitä, onko kuulokkeet päässä turvakuulutusten aikana! Tulivat oikeasti vinkumaan minulle asiasta (ja joo, olin aamulla jo kuunnellut ne samat löpinät). Ei finnairilla tuollaista natsimeininkiä sentään ole.

Vierailija
12/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rupesi norski -tuttamaan siinä vaiheessa, kun ne rupesi kyttäämään sitä, onko kuulokkeet päässä turvakuulutusten aikana! Tulivat oikeasti vinkumaan minulle asiasta (ja joo, olin aamulla jo kuunnellut ne samat löpinät). Ei finnairilla tuollaista natsimeininkiä sentään ole.

Ja todettakoon vielä se, että ne kuulutukset kyllä kuuluvat läpi, vaikka musiikkia samalla kuuntelisinkin.

Vierailija
13/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis iloinen, kun maksat Oulun ja Rovaniemen lennoista jatkossa 400 euroa (Finnairin vakiohinta ollut tuo esim. Kuopioon, jos haluaa käydä päiväseltään tai olla vain yhden yön).

Jep, ja VR nostaa hinnat myös. No kyllä sitä kilpailua tulee taas aikanaan..

Vierailija
14/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, noudattavat vain turvallisuusohjeita.

Vierailija
15/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän omakeksimät ohjeet ne on. Jos se olisi joku laki, niin Finnair tekisi saman. Mutta eivät tee.

Vierailija
16/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän omakeksimät ohjeet ne on. Jos se olisi joku laki, niin Finnair tekisi saman. Mutta eivät tee.

Jos Norjan viranomaiset on nuo antaneet tai tulkitsevat ohjeita noin. Lentokoneella toki ei ole ollut pakko matkustaa, joten vingu kotonasi

Vierailija
17/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Ihmettelen, jos Norjan valtio ei tule apuun.

Vierailija
18/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpö höpö turvaohjeita. Silti pakotetaan kuuntelemaan.

Vierailija
19/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei. Ihmettelen, jos Norjan valtio ei tule apuun.

Norjan valtio omistaa Norwegianista 0 % jote tuskin tulee apuun.

Vierailija
20/32 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaohjeista puheen olleen. Ihmetyttää Finnairin logiikka. Tervetulolöpinät tulee suomeksi ja jopa pakkoruotsiksi, mutta turvaohjeet on vain englanniksi. Eikö turvaohjeet ole ne tärkeimmät, jotka pitäisi antaa eri kielillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi