Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tatuoiduille naisille iso turn off jos miehellä ei ole tatuointeja?

Vierailija
03.05.2020 |

🤔

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta olevan ainakaan sille jota nyt tapailen.

Vierailija
2/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkän tyyppisille on. Heille tatuointi on merkki "kovuudesta", samoin kuin joku tietty vaatemerkki jne. Jos miehellä ei ole tatskaa on hän nynny piimäperse, sellainen pehmo joka ei uskalla mitään. Näin siis vaikka tuo "pehmo" olisi ollut sotimassa Afganistanissa ja työskentelisi sekä harrastaisi kovia hermoja ja kuntoa vaativissa hommissa, samalla kun se "kova" tatskattu lähinnä uhoaisi muiden ansioilla lähibaarissa ja pelaisi pleikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut vain kerran tatuoidun miehen kanssa ja jätin hetken deittailun jälkeen, koska oli tyhmä kuin saapas.

Edellinen poikaystäväni oli tatuoimaton, kuten nykyinenkin.

Vierailija
5/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi olevan ainakin tuolla Pinnallisuusdeittiapseissa(tm) ja heille tatuoimaton mies on liian nynny/laimea.

Vierailija
6/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin herttaista että kysytään näin päin :)

Vierailija
7/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle. Se jos mies valittaa tatuoinneistani tai kieltää ottamasta uusia, on turn off.

Vierailija
8/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse _todella_ tatuoitu nainen ja tokihan ne kuvat olisi kivoja miehelläkin mutta ei ole turn off.

Enkä muuten ole tippaakaan räväkkä. Akateemisesti koulutettu ja esimiesasemassa konservatiivisella alalla. Töissä kukaan ei uskoisi mitä jakkupuvun alta löytyy ;).

Vierailija
9/9 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, joskus tapailin tatuoitua neitosta (itselläni ei ole) ja aika tasaisesti hän suunnitteli ääneen millaisia tatuointeja voisi minulle ottaa, mihin en kyllä koskaan suostunut. Eli voi olla että alkaa seurustelemaan, mutta sitten vaan kannattaa tottua ajatukseen, että yrittänee joskus saada sinutkin tatuoitua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi