Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mummomaisia lampunvarjostimia uutena?

Vierailija
03.05.2020 |

Tarkoitan sellaisia vanhanaikaisia krumeluurivarjostimia, samettisia eri mallisia jossa on reunoissa pitkät rimpsut. Jotain tämän tyylisiä https://foter.com/photos/324/victorian-beaded-lamp-shades-1.jpg?s=ts3

Jossain ulkomaisilla sivustoilla olen nähnyt, mutta aina mieluummin Suomesta ostaisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mistään. Kaikki näyttävät olevan sitä samaa tusinapaskaa joka paikassa. Paikkakunnalla oli lamppukauppa josta löytyi erilaiseen makuun ihania lamppuja. Omistajat vaihtui, tyyli muuttui suuntaan valkoinen ja kauppa menikin sitten konkkaan.

Vierailija
2/3 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mistään. Kaikki näyttävät olevan sitä samaa tusinapaskaa joka paikassa. Paikkakunnalla oli lamppukauppa josta löytyi erilaiseen makuun ihania lamppuja. Omistajat vaihtui, tyyli muuttui suuntaan valkoinen ja kauppa menikin sitten konkkaan.

Juu, joka paikassa tuntuu olevan näitä samojen valmistajien tavaroita kun olen googlaillut. Varmaan se on ostettava jostain ulkomailta. Kirpparilta löysin ihanan, joku oli itse tehnyt. Ei ollut ihan noin koristeellinen kuin kuvassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana lamppu kuvassa. Ei taida ihan äkkiä löytyä mistään ainakaan uusia. Ehkä jostain antiikkiliikkeestä tai jostain muusta vanhojen tavaroiden kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän