Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Millaista seksiä sinä haluat?

03.07.2006 |

Mulle tärkeätä tunne, rakkaus, yhteisyys, että voi luottaa toiseen täysin, antaa itsensä toiselle kokonaan, toimia täysin vaiston varassa, elää siinä hetkessä. Että sydämestään haluaa tehdä toiselle hyvää, ja samalla saa itsekin. Että tuntuu kuin maailmassa ei olisi ketään muita kuin me kaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- eli tunne on pääasia. Ja se, että molemmat haluavat tehdä toiselle hyvää, molemmat ovat kiinnostuneita sekä toisen nautinnosta että omastaan.

Nautinnolliseen seksiin kuuluvat läheisyys, hellyys ja toisen kunnioittaminen.

Ne eivät sulje pois erilaisia tapoja toteuttaa seksiä - joskus hitaasti ja pehmeästi, toisinaan nopeasti ja rajusti. Itselläni mielikuvitus tuo loputonta vaihtelua.

Vierailija
2/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ei kai kaikkea voi saada...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei sen eteen tee työtä, niin sitten minä teen itse.

Vierailija
4/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken perusta on tietenkin se luottamus, rakkaus ja yhteinen tunne ja yhteinen ilo seksistä. Kummallakin halu niin antaa kuin vastaanottaa sellaista, mistä tulee taivaallisen hyvä olo, ja mieli on avoin.

Käytännön tasolla tahdon seksielämän, johon mahtuu paljon erilaista fiilistä, puuhaa ja mielikuvitusta. Nautin tosi paljon, kun mies on dominoiva ja mukana on erilainen rekvisiittakin, mutta samoin nautin, kun saan joskus ottaa kokonaan ohjat omiin käsiin ja pomottaa miestä. Kaikenlaista voidaan kokeilla, paitsi ei ryhmäjuttuja (ne vaan ei kiehdo enkä usko että tekisivät kovinkaan hyvää meidän suhteelle ja seksielämälle - mulla on kestänyt vuosia olla näin avoin mieheni kanssa, enkä tahdo sotkea hommaan vieraita). Erilaista ja vaihtelevaa seksiä sen mukaan, miltä tuntuu ja mikä on tilanne. Kaikenlainen seksi on yleensä hauskaa. On ihanaa, kun toinen omistautuu sille, että saa mut nauttimaan, ja on ihanaa itse tehdä parhaansa ja nähdä ja kuulla, kuinka toinen nauttii.

Vierailija
5/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän esim. laittamaan liukuvoidetta niin laittaisi sitä, eikä alkaisi hinkata kuivia limakalvoja. Se sattuu.

Ja jos tulee tunne, ettei mun toiveita kuunnella yhtään, niin adrenaliinit kohoaa.

Niinpä. Jos pitäisi lyhyesti sanoa, niin toivoisin, että mies haluaisi mua oikeasti. Haluaisin itse haluta oikeasti. Haluaisin saada edes joskus harrastaa seksiä rauhassa, ettei olis pelkoa lapsista, jotka ovat omineet meidän sängyn. Haluaisin intohimoa.

Katkeraa tilitystä, mutta tää on nyt tätä. :' (

Vierailija
6/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän, jos olet katkera.

Tuosta sängyn omimisesta tuleekin mieleen, miten olen kääntänyt totaalisesti mieleni sen suhteen, että kaikki nukkuisivat sulassa sovussa perhepedissä.

Vaikka lapset ovatkin vain hetken pieniä, se pienuus kestää silti useamman vuoden ajan. Enkä tosiaan halua paeta harrastamaan miehen kanssa evakkoon seksiä vain siksi, että lapset ovat tulleet parisuhteen väliin.

Haluan kyllä, että lapset tuntevat olonsa turvalliseksi, mutta en sitä että se tapahtuu sillä ehdoilla, että me joudumme miehen kanssa " käyttämään mielikuvitusta" ja etsimään sopivaa rakastelupaikkaa milloin suihkusta, sohvalta, vessasta, saunasta tai eteisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä