Keittiön kaapin ovi hajonnut yön aikana
Hei! Miten ihmeessä voi olla mahdollista, että puinen keittiön kaapin ovi on hajonnut yön aikana? Näyttää siis vähä siltä kun se olisi potkaistu sisään. Talossa on yöllä ollut hereillä vaan 2 kissaa. Voiko puu tehä itekseen jotain vai mitä ihmettä?
Kommentit (32)
Miten vanhassa talossa asut, siitä voi päätellä kaapiston ikää.
Vierailija kirjoitti:
On aika likaiset nuo sun ovet muutenki eli pesu vois auttaa.
Ei itse asiassa ole edes hirveen likaset. Maali niin kulunut pois niin näyttää sitlä
Nyt poika pesemään kaapin ovia. T: Teikkutäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä oli kuvasi niin enpä ihmettele. Kaapin ovi näyttää vanhalta ja hauraalta. Siitä on tippunut "peiliosa"
kehikon sisältä. Rapistuu vanhuuttaan. Oliko liimalla kiinni?
Ei ole mitään yliluonnollista, normaalia vanhenemista.
Olisiko syytä alkaa suunnitella keittiöremonttia. Tiedätkö miten vanhat kaapistot ovat?
Äläs nyt. Tuon yhden oven korjaaminen lähes uudenveroiseksi on puusepälle tunnin työ. Pikku juttu.
Niin varmasti onkin, pikku juttu. Oletan että riski samaan on muissakin ovissa. Ainakin ovet vaihtoon.
Olen puuseppä. Olen korjannut aika monta tuollaista. Ottaa noin tunnin.
Muissa kuvassa näkyvissä ovissa ei näy hälytysmerkkejä.
Oliko muuta?
Joo, kyllä tuollainen voisi irrota "itsestään". No ei ihan itsestään, mutta yllättävän pienellä väkivallalla. Jos se on irronnut joskus aikaisemmin ja pistetty vain takaisin paikoilleen, niin toinen irtoaminen voi tapahtua todella helposti
Itse kerran riidellessä paiskasin tuollaisen oven vähän normaalia voimakkaammin kiinni samalla lopputuloksella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 60-luvun talo. Muuten remontoitu sisältä mutta jostain kumman syystä keittiön kaappeja ei ole uusittu. Varmaan ajateltu että ne on niin hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 60-luvun talo. Muuten remontoitu sisältä mutta jostain kumman syystä keittiön kaappeja ei ole uusittu. Varmaan ajateltu että ne on niin hyvässä kunnossa.
Kyllä se vuokraukseen välttää.
Tuo on vuokrantajan vakuusvähennysovi. Eli se perii tuosta ovesta kaikilta vuokralaisilta korjauskuluina 600€ poismuuton yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ei ole 60-l tyylisiä. Veikkaisin 90-2000-luvun oviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vanhoja kunnon puuovia raaskinut vaihtaa laminoituihin. Meillä on vähän sama juttu, keittiö rapistuu, saranat notkuu ja laatikostot repsottaa. Mutku puuovet, ei voi miehen mielestä niitä vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
T: puuseppä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joo varmasti on joskus vaihdettu, mutta nyt viime remontin yhteydessä ei ole. Viimeisin remontti on pari vuotta sitten tehty. Itse sen teimme loppuun kun tähän muutimme. Kaapeista on lähtenyt maalia ja vähä jopa haurailta vaikuttaa osa nyt kun rupes niitä kattomaan.
Joo pitää mainita hänelle. Tosin vuokranantaja muuttaa taloon itse seuraavaksi.