Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko uskaltaisi salille treenaamaan

Vierailija
03.05.2020 |

Oletteko jo palanneet salille koronaepidemian alkamisen jälkeen? Vieläkö pitäisi odottaa? Olen saanut tosi huonosti treenattua lihaskuntoa kotioloissa ja palo treenin pariin on kova. Asun pääkaupunkiseudulla ja salilla on tiukat hygieniasäännöt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä mene. Hesari ollut tehnyt jutun, kun Elixia aukesi ja kaikki treenaajat olivat hoitajia, myyjiä jne eli sellaisia, jotka altistuvat työssään koronalle koko ajan. Näkisin, että riski saada korona on suurempi.

Vierailija
2/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko päästä salille. Osallistun heinäkuussa Mr. BumBum -kisoihin ja pakarat on oltava piukkeina siihen mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mene salille. Eihän se tartuntariski ole pienentynyt, kun tapauksia tulee tasaiseen tahtiin edelleen.

Vierailija
4/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Elixian jäädytys toukokuun loppuun. Siellä ei ole saunat ja treenimatot käytössä joten onneksi jäsenyyden on saanut jäädyttää. (Mulle sauna oli yksi kriteeri, kun ostin kortin.)

Olen itse päätynyt tekemään ulkotreenejä ulkoliikuntapaikoilla, toimii hyvin.

Vierailija
5/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt koko ajan salilla. Siellä kävi vähimmillään n. 10% normimäärästä, nyt on porukkaa ollut jo vähän enemmän. Kyseessä on yksi Suomen suurimmista saleista joten turvavälejä on ollut helppo noudattaa. Olen käyttänyt hanskoja treenatessa ja desinfioinut laitteen kahvat, penkit ja tangot ennen ja jälkeen harjoittelun. Monet muutkin tekevät samoin. Käsidesiä on tarjolla monesskin pisteessä ja sitä myös ilahduttavasti käytetään. Vältän ruuhka-aikoja. En näe että treenamiseni olisi kovin riskialtista. Kaupoissa on enemmän porukkaa ja suurempi mahdollisuus saada tartunta.

Vierailija
6/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt koko ajan salilla. Siellä kävi vähimmillään n. 10% normimäärästä, nyt on porukkaa ollut jo vähän enemmän. Kyseessä on yksi Suomen suurimmista saleista joten turvavälejä on ollut helppo noudattaa. Olen käyttänyt hanskoja treenatessa ja desinfioinut laitteen kahvat, penkit ja tangot ennen ja jälkeen harjoittelun. Monet muutkin tekevät samoin. Käsidesiä on tarjolla monesskin pisteessä ja sitä myös ilahduttavasti käytetään. Vältän ruuhka-aikoja. En näe että treenamiseni olisi kovin riskialtista. Kaupoissa on enemmän porukkaa ja suurempi mahdollisuus saada tartunta.

Tämä. Väljää on ollut, enemmän pelkäisin alkoa ja ruokakauppoja!

Vierailija
7/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaupassa kukaan tuskin hengästyy, jolloin hengitys muuttuu puuskuttavaksi. Vastaa silloin aerosolien levitykseltään yskimistä. Ja sen mitä itse olen punttisalilla käynyt, niin kyllä siellä tehokas treeni pistää vähän raskaammin hengittämään. Eri asia sellainen "treeni" että istutaan laitteessa ja räplätään kännykkää. En itse vielä mene punttisalille, treenaan kotona ja ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi