Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet nykyään jos näet koulukiusaajiasi?

Vierailija
02.05.2020 |

Ikäsi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mustapa tuli yritysjohtaja, miltäs se tuntuu alhainen siivoaja :))

Vierailija
2/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ehdin sitten kun ovat eläkkeellä niin käydä ampumassa. Siihen menee vielä yli 30 vuotta. Minä jaksa kyllä odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään erityistä. Istuvat tuolla ostarilla ties missä aineissa. Melkein säälittää. Olen 36

Vierailija
4/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä hullua kaihdoin. Nyt kun katson sitä, niin eipä ole kummonen nainen. Olisi pitänyt itse olla rohkeampi, humoristisempi tai hakea apuja. Oli vain kotonakin niin vaikeaa. Ehkä olisi ollut paras vaihtaa koulua?

Vierailija
5/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe häntä koskaan, sillä hän on vankilassa. Sai ansionsa mukaan. 

Vierailija
6/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kun en tunnista enää.

Vierailija
7/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä menee hyvin. Itselläni ei niin kyllä se vähän saa surullisen olon. En mielelläni kohtaa heitä, koska pelkään heitä jotenkin edelleen. Typerää kirjoittaa tähän niin, mutta kun tietää millaisia ovat. Aika nuori olen.

Vierailija
8/10 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähyt heitä lähe 20 vuoteen. Edellisten tapaamisten perusteella toisen heistä nähdessäni ajattelisin positiivisia ajatuksia. Kuinka ihmiset muuttuvat, kuinka mukavatkin ihmiset voivat nuorina tehdä idioottimaisia tekoja, joita katuvat ja häpeävät myöhemmin.

Toisen kanssa en haluaisi olla tekemisissä. Surkea, ällöttävä tyyppi. Toisaalta, ainakin viimeksi nähdessä hänellä meni niin huonosti, että ihan sama.

Vierailija
9/10 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koulukiusaajani itse asiassa tässä ihan hiljattain kun olin ex-kotikaupungissani vierailulla, muutama viikko takaperin. Oli tulossa kadulla vastaan, mutta minut huomattuaan vaihtoikin suuntaa. Tästä vähän yllätyin, mutta muuten ei herättänyt ihmeempiä ajatuksia. Hänestä näki päällepäin ettei ole ihan parhaassa mahdollisessa hapessa.

Vierailija
10/10 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ravintola-alan yrittäjä, mahtaako paikka olla kohta pystyssäkään 😀😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi