Nenään sieraimen sisälle ilmestynyt kova patti jonka takia herään öisin, en uskalla mennä lääkäriin?
Toisen sieraimen sisään on tässä puolen vuoden sisään toisen sieraimen "yläseinämään" pikkuhiljaa kasvanut kova n. 0,5cm patti. En saa enää hengitettyä kunnolla sillä sieraimella öisin vaan nenä täytyy asetella tietyllä tavalla tyynyä vasten että saan henkeä. Vertakin tulee joskus. Pitäisikö mennä lääkäriin? Kun kuitenkin tällaiset ajat kyseessä. Ja rupi, mistä tuo veri tulee ei ole tuo patti mistä mainitsin.
Kommentit (14)
No ole menemättä. Räplää sitä pattiasi sit kotona.
Tottakai selvität mikä patti sun kärsämöistäsi kiusaa. Elämänlaatukin paranee kun saa sierainten kautta kunnolla happea. Lohduttaudu nyt vaikka sillä että ettei tuo patti ole takapuolessasi, mikä olisi ehkä kiusallisempaa.
Sinut nauretaan ulos harhaluulojen takia. Minä valitin tässä taannoin kainalossa tuntuvaa ikävää pallukkaa. Sanoivat että se on vaan rustoa ja liikuttele sitä niin se häviää.
Melko varmasti finni tai sisäänkasvanut karva, mutta jos oikeasti huolestuttaa, mene ihmeessä lääkäriin, onhan se mahdollista että se jotain vakavampaa on
Mitä tarko ttaa nenä täytyy asetella?
Miksi otsikossasi on kysymysmerkki, vaikka se ei ole kysymys?
Luultavasti jotain vaaratonta, kuten polyyppi. Menet nyt vaan reippaasti lääkäriin, ihan turha kärsiä.
neulalla vaan pistelet sitä niin kyllä se siitä
Hei sinä. Mene vaan lääkäriin! Mulla on ollut teinistä asti kaikkea ongelmaa tuolla niin nenäkurkkukorva-puoli tullut tutuksi. Ne puuduttaa siellä hyvin ja oon saanut aina avun mun rakenneongelmiin. Turhaa pelkäät! Välillä on ihan ikävä sinne kun tukkoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sinut nauretaan ulos harhaluulojen takia. Minä valitin tässä taannoin kainalossa tuntuvaa ikävää pallukkaa. Sanoivat että se on vaan rustoa ja liikuttele sitä niin se häviää.
Voisiko näihin laittaa että koska on tosissaan ja koska ei? Tässä ap kysyy vakavissaan, oletan.
Kannattaa mennä lääkäriin. Voi olla toki vaaratonkin, mutta voi olla myös syöpä.
Mulla lähtee pienemmät kipeät patit nenästä kun kastan topsin desinfiointiaineella ja puhdistan sillä. Sitten käytän hoitavaa nenäsuihketta myös. Nenänkaivuusta ne patit tulee.
Mene nyt hyvänen aika lääkäriin. Todennäköisesti se ei ole mitään vakavaa, siis jos sen takia pelkäät mennä. Terveysasemilla on nyt hiljaista eli koronatartunnan pelossakaan ei kannata vitkutella.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
mene nyt ihmeessä lääkäriin