Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaveri pettää

Vierailija
02.05.2020 |

Mitä tehdä kun hyvä ystäväni petti luottamukseni. Jätti minut ulkopuolelle ja valehteli. Yritin hänelle tämän tapahtuman jälkeen jo jutella mutta hän selkeästi puolustautuu hyökkäämällä niin että syyttääkin minua tapahtuneesta. Minulla on ihan todisteita valehtelusta. Ja siis kun juttelin hänen kanssaan tästä niin tämän hyökkäämisen jälkeen jätin asian siihen. Päätin että olen aikuinen enkä lähde väittelyyn mukaan.

Antaisitteko vaan olla? Vai yrittäisittekö pelastaa kaverisuhteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, sinun ei tarvitse tehdä asialle mitään, ystävä pyytää vielä anteeksi jos arvostaa ystävyyttänne.

Vierailija
2/3 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise yhteydenpito täysin, niin tein minäkin ja elämä muuttui kertaheitolla paremmaksi kun ei tarvinnut pummia enää katsella, ennen autoin kaveria hädässä, mutta kun alkoi syyttelemään minua asioista jota en ole tehnyt, lopetin yhteydenpidon täysin. Nykyään kuulemma täysi nisti, eikä haittaa pätkääkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla, sinun ei tarvitse tehdä asialle mitään, ystävä pyytää vielä anteeksi jos arvostaa ystävyyttänne.

Näin olen ajatellut. Että jos ikinä olin hänen ystävä niin hän myöntää virheensä ja tulee itse tekemään sovintoa. Tilanne on kuitenkin vähän siksi tylsä että myös lapsemme ovat keskenään ystäviä. Enkä todellakaan halua että tämä vaikuttaa heidän väleihin.

Välillä alkaa vaan ärsyttämään tosi paljon hänen käytös ja välillä rupean kuvittelemaan että ehkä olinkin itse syyllinen. En kuitenkaan millään lailla ole aiheuttanut tilannetta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi