Melkoinen ghetto toi Itäkeskus , ens kerralla menen Jumboon
Kommentit (25)
Siellä on nykyään niin paljon niitä jengejä. Tulee itselle turvaton olo.
Mikä ihmeen Itiksen vihaaja täällä palloilee viikoittain? Sehän on vaan kauppakeskus.
On menestyjät Espoossa ja Keskustassa ja sitten on Myyrmanni, Jumbo ja Itis.
On huomattava ero kolmella viimeksi mainitulla vrt ensin mainitut.
Miten voi olla niin saman oloista ja samalla tyylillä pukeutunutta väkeä silmän kantamattomiin. Tuli joku Langin Metropolis tai Maon Kiina mieleen.
Ostokset voi tehdä muuallakin kuin kauppakeskuksissa
Vierailija:
Ostokset voi tehdä muuallakin kuin kauppakeskuksissa
Kävin just eilen Jumbossa ja oli tosi kiva reissu.
Kaikki ei riitä ees kerrottavaksi. Kauppoja monta niin uskomatonta on tungettu kahteen kerrokseen" .
Jotenkin näin meni se lällätys itiksestä joskus. Onkos se siitä muuttunut parissakymmenessä muka vuodessa johonkin?
Kävin siellä eilen ja joka kerta kiinnitän huomion näihin kahteen asiaan:
DEEKUJA IHAN SIKANA ULKONA!
TEINIÄITEJÄ TAI TEINIKSI PUKEUTUNEITA PARIKYMPPISIÄ HUUDATTAA LAPSIAAN. Eikö he voi paremmin päiväänsä viettää?
Valitettavasti yksikään kauppakeskus ei ole toistaan parempi. Okei Kamppi on , mutta sieltä puuttuu Stockka ja sitä kerroksissa ravaamista ei jaksa rattaiden kanssa. Omenat, Sellot ja Jumbot on ihan yhtä lähiöostareita eikä yhtään Itistä parempia.
Mulle se on ihan sama onko kyseessä Itis, Sello tai omppu. Samat liikkeet joka paikassa. Tuskin se ruoka maistuu paremmalle vaikka se ois Espoosta ostettu?
Itis on nykyään aika ahdistava paikka, Jumbossa on a) väljempää b) siistimpiä ihmisiä c) siistimpiä liikkeitä d) ja keskustaan verrattuna kaikki tarvittava saman katon alla
Vaikka Kontulan ostarilla, ihan sama. Vaikka espoolainen olenkin, niin saikkailen päivittäin ympäri pk-seutua ja olen suvaitsevainen eri kaupunginosille :D
AP tuskin oikeeta ghettoo koskaan nähnytkään, jos Itäkeskus - Suomessa sitä mukamas on.
Itäkeskukseen on autottoman helppo mennä metrolla ja metrolla on helppo kulkea 3 pienen lapsen kanssa. Ja kylllä kuljen paljon metrolla vaikka Espoossa asunkin. Joten metrolla on kiva huristella Itikseen shoppaileen :)
Jumbossa käydään sitten autolla, kun meillä miehellä on vain se ajokortti :)
Itäkeskuksessa ja Jumbossa käyvät b-luokan väki. Aivan järkyttävää katselteltavaa Itäkeskuksessa: juoppoja, mustalaisia, alemman sosiaaliluokan ihmisiä ym.
Kauppakeskukset ovat aina tylsähköjä konglomeraatteja. Kampin keskus on aika kiva kuitenkin ja sijainti hyvä.
Olen espoolainen ja minun mielestä itis on ihan kiva paikka käydä välillä. Siellä näkee elämää. Totta, että porukka on toisenlaista kuin esim. Omenassa, mutta ei se siitä huonompaa tee.
Pysykää vaan siellä Espoon erikoistalousalueella. Mä en tajua miksei Helsinki saa aikaiseksi tietulleja, musta on ahdistavaa, että mun himaympäristöä saastuttaa se autoilevien ääliöiden lauma, joka tunkee stadiin, koska espoossa ei ole elämää.
Se elämä kun vaatii monimuotoisuutta, erilaisuutta eikä mitään muovisia talorivistöjä, joissa jokaisessa asuu samanlainen perhe, isä, äiti pari lasta, jotka ajavat samanlaista autoa ja pukeutuvat samoihin vaatteisiin. Kaikki on samasta muotista, ei säröjä, ei iloja vaan pepsodent-hymy ja lacostet päällä, satoi tai paistoi.
Helsingin keskusta on paras, mutta itiskin on hyvä. Ne on kaupunkia, niissä eletään kaupunkielämää eikä mitään Truman Showta.
Ja hävettää asua täällä tällä hetkellä! Koko ajan etitään Helsingistä asuntoa! Onneks asutaa nii rajal et osoitteena on Helsinki, ei tarvi oudommille aina kertoo asuvansa Esboossa! Tääl on ihme tekopyhää porukkaa, johon en kyl ite tuu sopeutumaan. Ollaan ihan tavallinen työssäkäyvä pariskunta joilla 3 pientä lasta. Kun menee noihin ostareihin ni hienot rouvat etenki kattoo et mitä sossujengii noikin on. Ainoot " sossurahat" meiän perhees on ollu kelan äippärahat!!
45, tiän mitä tarkoitat tolla " kaupunkielämällä" , stadissa saa oikeesti olla ns. oma ittensä, tää on tämmönen hienostorouvien puutarhakaupunki, jota en jää kaipaamaan kunhan vaan löytyy uusi asunto!!!
T. toivottavasti pian ex-espoolainen
Ei mulle tulis mieleenkään lähteä Omppuun tai Selloon ellen olis jostain muusta syystä siellä päin liikkeellä. Itikseen on mukava vaikka fillaroida ja käydä jädellä. Ikinä ei ole mikään jengi tullut meitä kiusaamaan.
käyn itse noissa kaikissa+ muutamissa muissa.
Itiksestä tykkään edelleen eniten,sillä entiselle Marjaniemeläiselle se on ostareista tutuin ja liikkeiden määrässä löytyy.
Itiksessä käyvät ostoksilla Sipoolaiset.