Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tinderissä voi estää ettei törmäisi exään siellä?

Vierailija
02.05.2020 |

Hän on minua sen verran vanhempi, että auttaako jos laitan vaikka ikähaarukan niin ettei osu siihen? En halua että hän tietää minun olevan haku päällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkähän kuulu hänen ikähaarukkaansa, kun kerta yhdessä olette olleetkin.

Vierailija
2/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa eli vaikka mun ikähaarukka olisi niin ettei hän kuulu siihen, hän näkee silti mun profiilin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tinderin algoritmit voi olla niin tyhmiä, että ehdottaa jollekin sellaista mätsiä, jonka ikähaarukkaan hän ei kuulu? Koska tää toinen ei sitä asettamiensa kriteerien perusteella ikinä saisi omiin mätseihinsä. Mä en ole ikinä käyttänyt mitään deittisovelluksia, mutta ihan maalaisjärjellä ajatellen uskoisin sen olevan näin.

Vierailija
4/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa eli vaikka mun ikähaarukka olisi niin ettei hän kuulu siihen, hän näkee silti mun profiilin?

No niin, jos kuulut hänen haarukkaansa niin näkee sinut, mutta sinä et näe häntä jos ei ole sinun haarukassasi. Matchia vain ei tule, kun häntä ei näytetä sinulle.

Vierailija
5/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, jos kuulut hänen haarukkaansa niin näkee sinut, mutta sinä et näe häntä jos ei ole sinun haarukassasi. Matchia vain ei tule, kun häntä ei näytetä sinulle.

Mikä järki tuossa on että hän voi silti pistää mut suosikikseen? Jos emme kuitenkaan koskaan tule kohtaamaan siellä koska mun asettama ikäraja ei ulotu häneen asti? Anteeksi nyt en tiedä/muista näitä oikeita termejä kun en ole ollut tuossa sovelluksessa (vielä) koskaan.

Vierailija
6/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on ikäeroa 6 vuotta.

Jos minä pistän ikärajaksi max. 5 vuotta ja hän max. 10 vuotta niin hän näkee minut mutta minä en häntä?

Vierailija
7/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tuossa on että hän voi silti pistää mut suosikikseen? Jos emme kuitenkaan koskaan tule kohtaamaan siellä koska mun asettama ikäraja ei ulotu häneen asti? Anteeksi nyt en tiedä/muista näitä oikeita termejä kun en ole ollut tuossa sovelluksessa (vielä) koskaan.

Koska sä saatat vaikka joskus muuttaa ikähaarukkaasi.

Vierailija
8/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko minne voitte työntää haarukkanne.

Vierailija
9/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laita vaan tinderin tukeen viestiä. Lista existä ja mahdollisista muista ketä et halua. Ne etsii sit sulle parempaa.

Vierailija
10/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule stna pois sieltä Kinderistä niin et törmää.

Vierailija
11/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonko minne voitte työntää haarukkanne.

SUN PIFFIIN

Vierailija
12/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hänen ikähaarukkansa ja selaat sen läpi aina välillä painaen X niille jotka ei miellytä tai on hän. Muuten pidät oman skaalasi.

Vierailija
13/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat hänen ikähaarukkansa ja selaat sen läpi aina välillä painaen X niille jotka ei miellytä tai on hän. Muuten pidät oman skaalasi.

Miten tämä auttaa tuohon exäongelmaan jos klikkaan muita pois mutta en törmää häneen? 

Vierailija
14/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä vielä olekaan mutta suunnitteilla kokeilla kun ei tässä nyt flaksi muutenkaan mitenkään käy.

Vierailija
15/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä veetun kinder?