Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Thing

Vierailija
02.05.2020 |

Eilen valvoin ja telkkarista tuli kanavalta viisi (?) The Thing ja hoksasin että sehän oli hatun nosto ja esiosa John Carpenterin vuoden 1982 kauhurainalle The Thing-Se jostakin.

Elokuva loppui siihen josta Carpenterin leffa alkaa, Norjalaiset jahtaavat helikopterilla koiran hahmon ottanutta avaruusolentoa.

15 v tyttöni vietti levottoman yön tuon viimeöisen elokuvan takia, oli tullut uniin vaikken ole häntä mitenkään herkkänä pitänyt.

Itse näin vuoden 1982 the thingin teininä ja jäi kyllä mieleen.

Yle Teemalta tuli muuten vuosia sitten eka elokuva sovitus -50 luvulta joka perustui -30 luvulta olevaan kauhuromaaniin jonka senkin luin teininä jostain kauhuantologiasta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nukkunut kahteen yöhön sen jälkeen, kun näin The Thingin, ja kolmantena yönä näin siitä painajaisia. Teininä myös. Mun kauhuelokuvien katseluharrastus jäi siihen ennenkuin oikein alkoikaan.

Vierailija
2/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tähän sano kuin sen, että tuota elokuvaa uusitaan luupilla.

Esittäisivät välillä vaikka sen alkuperäisen vuodelta 1951.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tympii tämä tyyli, että kun elokuvasta tulee uusi versio niin telsussa pyöritetään vaan sitä ja se ikäänkuin päivityksen tavoin korvaa vanhan version. Voisi kai niitä vanhempiakin joskus näyttää.

Vierailija
4/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vuoden 1982 The Thingissä vois olla melkein k18 ikäraja. En tiedä onko se muuttunut, mutta silloin kun itse sen katsoin niin oli k15

T. kukkahattu

Vierailija
5/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa vuoden 1982 The Thingissä vois olla melkein k18 ikäraja. En tiedä onko se muuttunut, mutta silloin kun itse sen katsoin niin oli k15

T. kukkahattu

Tuo 1982 leffa on kyllä sellaista kuraa, että sitä ei pidä lasten eikä kenenkään muunkaan katsella.

Vierailija
6/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. kukkahattu

No oli 18 ainakin silloin, kun itse katsoin - eivät vaan kysyneet ikää lippuluukulla ja kaveri sai minut huijattua katsomaan.

Vierailija
7/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä elokuva. Mutta aika ennalta arvattava. Siis  huono. 

Vierailija
8/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut eilen katsoa enää alkua pidemmälle kun homma alkoi mennä ilkeäksi, sen tyyppistä materiaalia, joka jää mieleen pyörimään enkä halua menettää yöuniani.

Vierailija
9/10 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta en tähän sano kuin sen, että tuota elokuvaa uusitaan luupilla.

Esittäisivät välillä vaikka sen alkuperäisen vuodelta 1951.

Eikö tämän vuoden 51 elokuvan lopussa lähetetä radiolla viesti Tarkkailkaa taivasta?

Vierailija
10/10 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tapahtui tutkijanaiselle? Hän nousi lumikissan kyytiin ja jäi istumaan siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi