Mikä olisi diagnoosi tämmöisestä häiriöstä että
Olen lamaantunut yleensä aina niin etten pysty tekemään kuin pakollisen eli ruoan ja hiukan tiskausta.
Kädet eivät toimi, en vaan pysty.
Lisäksi en osaa pitää järjestystä vaan kaikki hukkuu ja keittiössäkin se näkyy.
Tällä kertaa on hukassa tärkeät laput, ei vaan löydy.
Ja kuka ymmärtää, tavallinen psykiatri vai neuropsykiatri?
Kommentit (16)
Siis onko tärkeiden lappujen hukkumiseen syynä se, että kädet ei toimi?
Kerro vähän lisää, jotta palstamammat ja -papat ja muut -oletetut voivat auttaa diagnoosin löytämisessä!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tärkeiden lappujen hukkumiseen syynä se, että kädet ei toimi?
Ei. Se kans kuuluu tähän että hukkaan papereitani ja se että kädet ei toimi, näkyy esim. keittiössä kun en osaa pitää järjestystä enkä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän lisää, jotta palstamammat ja -papat ja muut -oletetut voivat auttaa diagnoosin löytämisessä!
Niin, mikä se diagnoosi sitten olisi?
Mieli ja keho on kuin halvaantunut yleensä, jaksaminen huonoa kotona.
Masennus
Kilpirauhasen vajaatoiminta
Anemia
Kilpirauhasen vajaatoiminta. Mulla meni niin pahaksi, etten jaksanut ottaa kaukosäädintä pöydältä käteeni, vaikka telkkarista tuli ohjelma jota en halunnut nähdä. Tuijotin vastentahtoisesti. Lääkityksen alettua vaikuttaa, oli kuin olisin pitkästä aikaa henkiin herännyt.
Onko sinulta ylipäätään elämänhallinta hukassa?
Käytkö työssä, opiskeletko? Ikä?
Minulla oli samaa vuosikymmeniä, kukaan ei tiennyt, mikä minua vaivaa. Olin kuin pysähtynyt ja olin pysähdyksissä. Sitten puolestani rukoiltiin ja vapauduin. Pystyn tekemään ja toimimaan ja olen vapaa. Suosittelen siis rukousta Sinullekin.
Saisipa hoidettua edes ton ruoan ja tiskauksen... Mut ei.
Mies tekee meillä ruoat, mut en saa edes syötyä vaikka sitä ois jääkaapissa valmiina. :-(
Ei ole kilpirauhanen. Ei liity elämänhallintaan varsinaisesti. Tiedän itse mistä johtuu mutta mistä saisin diagnoosin?
Vapaa kirjoitti:
Minulla oli samaa vuosikymmeniä, kukaan ei tiennyt, mikä minua vaivaa. Olin kuin pysähtynyt ja olin pysähdyksissä. Sitten puolestani rukoiltiin ja vapauduin. Pystyn tekemään ja toimimaan ja olen vapaa. Suosittelen siis rukousta Sinullekin.
Mistä löysit rukoilijan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kilpirauhanen. Ei liity elämänhallintaan varsinaisesti. Tiedän itse mistä johtuu mutta mistä saisin diagnoosin?
Lääkäreiltä niitä diagnooseja saa.
Ulkomaisesta fb-ryhmästä, jossa keskityttiin rukoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa kirjoitti:
Mistä löysit rukoilijan?
Mene vaikka muistihoitajalle aluksi. Jos sieltä ei vikaa löydy, niin psykiatrinen sairaanhoitaja / psykiatri.