Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä synnytykseen, kun vauva täysin kiinnittynyt? (2. raskaus)

29.07.2008 |

Pitkään vauva oli jo lähes kiinnittynyt ja tänään neuvolan täti sanoi, että on täysin kiinnittynyt, nyt rv37+1. Hän kehoitti pakkaamaan sairaalakassin loppuun, sillä vauva on valmis tulemaan. Tosin sanoi, että enemmän merkkaa kohdunsuun tilanne, joka minulla oli vielä rv36+3 täysin ennallaan, mitä nyt hieman pehmennyt. (Vaikka tuokin tilanne kuulemma voi muuttua tosi nopeastikin) Harjoitussupistelua on ollut aika pitkään jo tosi paljon, vähän väliä on maha kovana.

Kiinnostaisi kuulla, että kuinka pian muilla on synnytys tullut vauvan kiinnittymisestä? Ja millainen oli tilanne "alakerrassa" samaan aikaan kiinnittymisen kanssa?

Tämä on toinen raskauteni, mutta en minä ekasta tämmöisiä muista...

Kiitos :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin edellisessä raskaudessa epämääräisten kipujen vuoksi sairaalassa käymässä raskausviikolla 33+6 (ne oli sit supistuksia) ja silloin oli k-suu 2 cm auki ja kanavaa 1cm ja vauvan pää niin matalalla, ettei lääkäri enää kunnolla saanu vatsan päältä ultraäänianturilla katsottua päätä. Eli tällöin se oli jo ihan todella matalalla. Lähin kotiin muutaman tunnin päästä ja synnytin "heti" 7 viikon päästä ;-)

Vierailija
2/2 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuokaan ei sitten kerro yhtään mitään tuo kiinnittymisjuttu... :) Neuvolantäti vaan kehoitti pakkaamaan nyt pikaisesti sairaalakassin jo valmiiksi. Vaikka totesi myös, että voihan tietty kestää kauankin. No maltetaan nyt sitten vaan odottaa rauhassa :)

Seiskaseiska rv38+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla