Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita negatiivisia ja kateellisia nuoria äitejä..

Vierailija
02.05.2020 |

Tutustuin marraskuisen tyttövauvamme kautta 4-5 tuoreeseen äitiin, jotka ovat iältään 29-39v ja perustimme vauvojen ystävystymistä varten WhatsApp-ryhmän jossa voi jakaa vertaistukea. Melkein heti ilmeni, että yksi puhuu muiden päälle, ja on hirmu lapsellinen... Yksi lukee vain muiden juttuja, ei kommentoi eikä vastaa mitään, yhden IVF-tytön äiti on kaikkitietävä ja kauhean negatiivisen ja kateellisen oloinen... Itse jaoin aluksi kuvia ja tietoa, ja kukaan ei koskaan kommentoinut mitään hyvää tai kaunista. Itse aina laitoin heille ystävällisesti kommenttia heidän lapsistaan.

Olen huomannut että yleisvire on todella ahdistava, ja negatiivinen. Kaksi päällepäsmäriä, yksi joka ei vastaa ja yksi lapsellinen... Pari normaalia... Normaali elämässä en IKINÄ olisi tekemisissä em kaltaisten epäystävällisten ja töykeiden ihmisten kanssa. Miten päästä eroon tälläisistä tuttavista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Suomalaiset äidit ovat tosi kateellisia...!

Vierailija
2/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä eroon? Poistu siitä ryhmästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä suomalaiset plaa, plaa. Ei varmaan missään muussa maassa olla kateellisia.

Vierailija
4/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä suomalaiset plaa, plaa. Ei varmaan missään muussa maassa olla kateellisia.

Ollaan varmasti, mutta Face to Face käyttäydytään kohteliaasti. Toisin kuin täällä.

Vierailija
5/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat vain vastaamasta siihen rinkiin etkä osallistu mihinkään. Unohdat koko jutun. Moni taistelee samanlaisen tilanteen kanssa, mutta oikea ratkaisu on mennä omia teitään. Ne tiet ovat paremmat.

Vierailija
6/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole IKINÄ ollut missään mammapiireissä :D ei pää olisi kestänyt sitä lässyttämistä ja pätemistä. Lapseni ovat "jo" 4 ja 6 vuotiaita.

Vierailija
7/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauheilta

Vierailija
8/11 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse niin ystävällinen, että erehdyn kerta toisensa jälkeen vastaamaan heille ystävällisesti, antamaan heille tietoa, ym ym Nyt en kyllä sitä virhettä tee... Stay away from negative people, they have a problem for every solution.....

Vierailija
9/11 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikäiset naiset ovat aivan karmeita. Siksi minäkin ystävystyn helpommin 50-60 vuotiaiden naisten kanssa.

Tää some, voimaantuminen ja toksinen feminismi on tehnyt naisista kylmiä, empatiakyvyttömiä hirviöitä.

Vierailija
10/11 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää...

Vierailija
11/11 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kuulostaa kauheilta...! Jos vain lapsi yhdistää, ei tule aitoa ystävyyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi