Hei, haluaako joku että nostan Tarot kortin (3 ensimmäiselle) alkuillalla tänään?
Kommentit (35)
Nostaisitko minulle, katsotko kumpi näistä elämässäni olevista miehistä on minulle se oikea ja että onko meillä tulevaisuutta :) Kumpi heistä on se minun sielunkumppani. Ovat hyvin saman kaltaisia ihmisiä, siksi en osaa "valita".
Kiitän etukäteen.
(Please darling, älä nosta tornia, se on minun huonon onnen kortti) ;)
Haluan että nostat kytkintä tältä palstalta samantien.
Viimexi sain kuoleman ja rakastajan
Zinc
Still alive & kickin ja rakastajattaria ei oo paljo näkyny ..
No, joskus jotain ..
Zinc
Työnnä se sinne missä ei päivä paista.
Minäkin haluaisin! Taisi kyllä kolme ensimmäistä olla jo. Mutta silti laitan tähän viestin, jos vaikka onnistaisi kuitenkin.
T
Kysykää jotain niin saatte korteista vastauksen.
Jokainen miinuspeukuttaja saa pahaa karmaa.
Vierailija kirjoitti:
mihin se nosto jäi?
Luitko edes otsikkoa loppuun saakka? Alkuiltaan.
Joskus olen saanut tosi osuvia luentoja tältä palstalta. Eli jono!
Hei tyttö pohjoisesta! Sain sinulle kortin joka tarjoaa kaikkea hyvää (Maljojen 8), mutta sinulla saattaa olla tilanne jossa olet valmis jättämään sen mikäs sinulla on ja suunnata kohti tulevaisuutta. Ehkä olet alitajuntaisesti tiennyt, että kohta on muutoksen aika, mutta et ole vielä ihan valmis siihen? Voi olla, että on myös niin, että olet tilanteessa, jota et vielä ole valmis jättämään, vaikka sisimmässä tiedät että turhaa jäädä siihen. Kortti kuitenkin kertoo että sinun tulee tietää mitä haluat ennenkuin teet muutoksia (varsinkin jos on kyse suurista muutoksista).
Minulle! T. Tyttö pohjoisesta