Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua jurppii nykyisessä polttaritouhussa aivan älyttömästi se, että budjetit

Vierailija
03.07.2006 |

paisuvat valtaviksi, kun pitää olla morsiammelle yhtä sun toista hoitoa, kuumailmapalloretkeä, kallista saunatilaa, trendikästä ruokaravintolaa, jne.

Tuntuu olevan trendinä nykyään tuo ökyily - ennen oli nuo nolaamisjutut (jotka luojan kiitos ovat out). Ja nykyään pitää olla niin " fancya ja fiiniä" - näytetään, että rahaa on ja hyvin menee. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.

Ottaa ihan sairaasti päähän panna tänäkin kesänä pelkästään kolmiin polttareihin yli 300 euroa (ja siihen siis päälle mahdolliset matkat&hotellit häihin, lahjat hääparille jne..). Sillä rahalla tekisi jo vaikka mitä muuta lomakivaa!

Mutta olisihan se nyt tooooosi noloa morsiamelle, jos polttarit olisivat vain esim. piknik & saunomista & nyyttärit & yhdessäoloa ystävien kanssa. Eihän sitä kehtaisi kellekkään myöhemmin kertoa... :=O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim. piknik & saunomista & nyyttärit & yhdessäoloa ystävien kanssa. Eihän sitä kehtaisi kellekkään myöhemmin kertoa... :=O

Mulla oli JUST tuollaiset polttarit (okei, lisäksi yks isompi extreme-juttu, mutta ilmainen, suhteilla hoidettu) ja KIVAA oli :)

Vierailija
2/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut mitenkään läheinen ystävä, vaan enemmän miehen puolelta tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järjestettynä on ollut yleensä joku yksi " extreme-juttu" ja sitten saunomista, piknikkiä yms, ja kalleimpiin on mennyt 60 euroa per nenä. Yli 100 euron polttareihin en ikinä itse osallistuisi, ei budjetti kestä millään.

Vierailija
4/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kieltäytyä.

Vierailija
5/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItten kaasolleni ja eräälle " ystävälleni" tuli riitaa kun hänen mielestään kaaso oli järkännyt ihan liian kalliit polttarit ja haukkui tätä että mistä hän nyt repii 250mk! Nykyään ei 40¿ pääse ees paskalle...

ja tästä on 5 vuotta aikaa. Mukavat oli polttarit mutta paskanmaku jäi suuhun tästä kinasta....harmi että mun kuullen piti alkaa setvimään tuota suuuuurta summaa.

Vierailija
6/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin järjestää ikimuistoiset polttarit hänelle. Maksoin kaiken toiminnan Omasta pussista (kaksi eri asua polttarikalulle, taksit, saunat sun muut extreme aktiviteetit) kaikille polttareihin osallistujille, ettei ois käynyt, että eivät ois osallistuneet just tuon rahan takia. Ainoastaan maksoivat omat juomat ja ruuat. Voin sanoa, että oli hemmetin hyvät polttarit, enkä ole yhtä hyvissä ollut.

Vierailija
7/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SItten kaasolleni ja eräälle " ystävälleni" tuli riitaa kun hänen mielestään kaaso oli järkännyt ihan liian kalliit polttarit ja haukkui tätä että mistä hän nyt repii 250mk! Nykyään ei 40¿ pääse ees paskalle...

ja tästä on 5 vuotta aikaa. Mukavat oli polttarit mutta paskanmaku jäi suuhun tästä kinasta....harmi että mun kuullen piti alkaa setvimään tuota suuuuurta summaa.

Monen pussista summa on suuri. Varsinkin kun menee taivaan tuuliin, mitättömyyksiin.