Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sammua seisoma-asentoon seinään nojaten?

Vierailija
01.05.2020 |

Onko edes mahdollista? Näin jonkun nojaavan silmät kiinni seinään, näytti aika intensiiviseltä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vartalon pitäisi romahtaa täysin, kun sammuu?

Vierailija
2/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lääkityksestä. Itse kerran sammuin istualtani alkoholin ja kann biksen vaikutuksen alaisena. Aamulla siis heräsin keittiön tuolista samassa asennossa.

Vierailija
4/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se mahdollista

Vierailija
5/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lääkityksestä. Itse kerran sammuin istualtani alkoholin ja kann biksen vaikutuksen alaisena. Aamulla siis heräsin keittiön tuolista samassa asennossa.

Nojasit siis selkänojaan ja jalkasi olivat lepotilassa? Mutta seisominen on erikoisempaa.

Vierailija
6/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D voin kuvitella tunnelmat

Vierailija
7/15 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sammunut, olin kibbutzilla ja järkkäri tuli diskossa herättämään, heitin kenttään. myöhemmin kun juteltiin niin sanoi että olin kuorsannut.

Olin nuori ja vetreä, oon harrastanut judoa aina- aloitin nelivuotiaana vanhempien harjoitellessa dojoilla pyörimisen

Vierailija
8/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon sammunut, olin kibbutzilla ja järkkäri tuli diskossa herättämään, heitin kenttään. myöhemmin kun juteltiin niin sanoi että olin kuorsannut.

Olin nuori ja vetreä, oon harrastanut judoa aina- aloitin nelivuotiaana vanhempien harjoitellessa dojoilla pyörimisen

Sammuitko siis seisoma-asentoon?

Vierailija
9/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tietoisuus, jos jalat vielä kantaa kun nojaa seinään? Mielenkiintoista pohtia.

Vierailija
10/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. 

Ihmiset nukahtavat sammuvat auto ratteihinkin, autoa ajaessa.

Jos on tarpeeksi väsynyt ja unen tarpeessa voi todellakin nukahtaa lähes seisaalleen.

Vierailija
11/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. 

Ihmiset nukahtavat sammuvat auto ratteihinkin, autoa ajaessa.

Jos on tarpeeksi väsynyt ja unen tarpeessa voi todellakin nukahtaa lähes seisaalleen.

Mistä tämä tieto on peräisin? Totta kai istualteen voi nukahtaa/sammua, mutta seinään nojaaminen seisoalteen kuulostaa oudolta.

Vierailija
12/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko?

Vierailija
13/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä voi, sillä mä olen nukahtanut seisaalleen, toki hieman eteenpäin nojaavassa asennossa, en siis ollut sammunut, oli kuitenkin lapsi vielä silloin, ja tästä on valokuvakin. En tiedä, kauanko siinä olisin voinut pysyä ennen tippumista.

Vierailija
14/15 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitä voi, sillä mä olen nukahtanut seisaalleen, toki hieman eteenpäin nojaavassa asennossa, en siis ollut sammunut, oli kuitenkin lapsi vielä silloin, ja tästä on valokuvakin. En tiedä, kauanko siinä olisin voinut pysyä ennen tippumista.

Kuinka pieni lapsi olit? Et ilmeisesti nojannut mihinkään? Miten aikuisen keho pystyisi moiseen?

Vierailija
15/15 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi