Onko kellään täällä ollut sydänkohtausta, millaisia ennakoivia oireita???
Olen nainen 35v ja jo monta kuukautta on tuntunut etten voi hyvin: väsyttää kamalasti, hengästyn rasituksessa tosi helposti, lepopulssi heittelee 70-päälle sadan väliä, on hengenahdistusta etenkin iltaisin ja makuulla ja yleinen sairauden tunne, myös jatkuvaa limannousua keuhkoista ja yskittää. Olen raitis, en tupakoi. Viimeisen muutaman viikon aikana on alkaneet sydämen lisälyönnit melkein päivittäin, lisääntyy jos enemmän rasitusta, etenkin jos tekee vaikkapa tunnin kävelylenkin, peruskunto ok. Muutaman viime päivän ajan on vasemman rinnan alla ollut jatkuva painava tunne, ei varsinaista kipua mutta epämiellyttävä tunne ja koko ajan olo, että aivan kuin olisi vilunväreitä ja hieman vapisuttaa, kuin olisi verensokeri alhaalla vaikka ei ole. Ekg otettiin päivystyksessä tammikuussa ja normaali sinusrytmi, verikokeissa ei vikaa...Nyt en haluaisi koronan takia lääkäriin jos ei ihan pakko! Joten siksi kysyn, onko jollakin ollut samantyyppisiä oireita? Olen aika pelokas tällä hetkellä :/
Kommentit (3)
Ei kuulosta ihan normaaleilta ap:n oireet, jos ei sydämessä vikaa niin jossain muualla taitaa olla
sinuna ap kävisin lääkärissä kyllä, voi hyvinkin olla sydänperäistä!
Psyyke vaan flippaa.