Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ensin lähentymistä ja vetäytyi: mitä ihmettä?

Vierailija
01.05.2020 |

Mies, jonka tunnen jo parin vuoden ajalta (ei olla koskaan oltu sängyssä tms.), teki pitkästä aikaa tuttavuutta laittamalla viestiä. Olin iloisesti yllättynyt, :)

Viestittelimme, näimme (ihan kahvilla, mitään "sellaista" ei tapahtunut, näimme ekaa kertaa pitkästä aikaa), oli todella mukavaa! Vaikutti siltä, että hän todella viihtyi seurassani. Pyysi muistuttamaan yhdestä asiasta jonka lupasi minulle hoitaa seuraavana päivänä. Laitoin aamulla viestiä, viestittelimme päivän aikana ja etänä jeesasi hommassa jossa hänellä oli tietoa.

Illalla kiitin avusta ja mukavasta tapaamisesta, ei vastannut viestiin.

Odottelin pari päivää - ei mitään. Nyt mennyt 3 vkoa, hänestä ei ole kuuunut. Mitä ihmettä?
Kuka tekee tälleen - ja miksi?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä voisi tehdä - vai voiko / kannattaako tehdä mitään?

Ap

Vierailija
22/53 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä menetät jos otat yhteyttä? Sittenhän se selviää. Jos häntä ei kiinnosta, hän sanoo sen, keksii tekosyyn tai jos on täys moukka, ei vastaa mitään. On myös mahdollista että häntä kiinnostaa, ehkä vain ei osannut/uskaltanut viedä juttua eteenpäin. Miehetkin voi olla epävarmoja, jolloin se saattaa vaatia naiselta vähän rohkaisua. Voihan olla myös niin että jotain on sattunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni käy usein niin että oon tekemisissä kauniin mukavan naisen kanssa mutta jää vain yhteydenpito eikä sieltäkään suunnalta kuulu sitten mitään. Ei oo sen kummempaa kyseessä kuin että kun on töitä ja viestiä tulee joka suunnalta monesta asiasta ja joskus pitäisi nukkuakin niin helposti vaan jää ja unohtuu kirjoitella sen kummemmin tikusta asiaa vaikka kuinka ilolla henkilöä miettisin. Muutama viikko vierähtää helposti hujauksessa kun on puuhaa kädet täynnä

Vierailija
24/53 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

Vierailija
25/53 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni käy usein niin että oon tekemisissä kauniin mukavan naisen kanssa mutta jää vain yhteydenpito eikä sieltäkään suunnalta kuulu sitten mitään. Ei oo sen kummempaa kyseessä kuin että kun on töitä ja viestiä tulee joka suunnalta monesta asiasta ja joskus pitäisi nukkuakin niin helposti vaan jää ja unohtuu kirjoitella sen kummemmin tikusta asiaa vaikka kuinka ilolla henkilöä miettisin. Muutama viikko vierähtää helposti hujauksessa kun on puuhaa kädet täynnä

Jos yhteydenpito noin vain jää ja vielä noin pitkiksi ajoiksi, on aika selvää ettei kiinnostuksen taso voi olla kovin korkea. Varmasti kohdehenkilökin vihjeesi ymmärtää.

Vierailija
26/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteydenpito noin vain jää ja vielä noin pitkiksi ajoiksi, on aika selvää ettei kiinnostuksen taso voi olla kovin korkea. Varmasti kohdehenkilökin vihjeesi ymmärtää.

Onhan se korkea, mutta aika vain menee niin äkkiä. Mutta olet varmasti oikeassa että tältä se tuntuu. Juuri juttelin yhden naisen kanssa pari kolme viikkoa sitten, kirjoiteltiin oikein romaaniluokan viestejä puolin ja toisin oli tosi kiva yhteys mutta sit alko maanantai ja työt ja tosi tärkeä projekti  ja kun tuli kotiin nukkumaan ja jatkoi hommiin ja viikonloppukin jäi välistä sen takia niin nyt totesin että tyttö oli poistanut matchin.. oli tosi mielenkiintoinen kaunis fiksu ja hauska tyttö ei mitään huonoa keksi siitä, ainoa vaan että olin niin kiireinen etten kokenut että pystyin just sillon keskittymään yhtä hienoja pitkiä juttuja kirjoittelemaan että teenpä sen myöhemmin kun saan tän homman valmiiksi mutta tosiaan, oli näköjään sitten jo kadonnut palvelusta.. :O

Vierailija
27/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötypuhetta. Jos miestä kiinnostaa, hän ehtii laittaa viestin. Miehellä toinen / toisia menossa, ei laita kokonaan poikki jos vaikka tarviikin vielä pildeä ap:ltä.

Vierailija
28/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se korkea, mutta aika vain menee niin äkkiä. Mutta olet varmasti oikeassa että tältä se tuntuu. Juuri juttelin yhden naisen kanssa pari kolme viikkoa sitten, kirjoiteltiin oikein romaaniluokan viestejä puolin ja toisin oli tosi kiva yhteys mutta sit alko maanantai ja työt ja tosi tärkeä projekti  ja kun tuli kotiin nukkumaan ja jatkoi hommiin ja viikonloppukin jäi välistä sen takia niin nyt totesin että tyttö oli poistanut matchin.. oli tosi mielenkiintoinen kaunis fiksu ja hauska tyttö ei mitään huonoa keksi siitä, ainoa vaan että olin niin kiireinen etten kokenut että pystyin just sillon keskittymään yhtä hienoja pitkiä juttuja kirjoittelemaan että teenpä sen myöhemmin kun saan tän homman valmiiksi mutta tosiaan, oli näköjään sitten jo kadonnut palvelusta.. :O

Mitä vttua mä luen... Ei taida kaikki käydä ihan täysillä sulla.

Vierailija
29/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% todennäköisyydellä mt-ongelmainen jolla iski pupu pöksyyn.

Läheisyysvammainen. Näitä riittää. Naista tekis mieli mutta sen kanssa ei pystytä olemaan lunkisti omien tunnesolmujen takia. Silti mitään itsensäkehittämistän tai itsetutkiskelua ei kyetä yksinään tekemään. Siitä se naisviha sitten lähtee kytemään kun se on niin vaivaton ratkaisu.

Vierailija
30/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit väärin. Sillä tytöllä ei käynyt kaikki ihan täysillä.

Vierailija
31/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita vain jotain viestiä, niin et mieti tuota loppuelämääsi. Mies on hyvinkin voinut ymmärtää tuon viimeisen viestisi päätössanoiksi. Että kiitos ja hyvää jatkoa. Jos nytkään ei vastaa tai vastaa jotain, mutta viestittely on kovin tihkeää, niin tiedät sitten että se oli siinä.

Vierailija
32/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman epäselvä mies -aloitus. Liian vaikea.

Vierailija
33/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% todennäköisyydellä mt-ongelmainen jolla iski pupu pöksyyn.

Läheisyysvammainen. Näitä riittää. Naista tekis mieli mutta sen kanssa ei pystytä olemaan lunkisti omien tunnesolmujen takia. Silti mitään itsensäkehittämistän tai itsetutkiskelua ei kyetä yksinään tekemään. Siitä se naisviha sitten lähtee kytemään kun se on niin vaivaton ratkaisu.

Niin, katsos kun miehillä ei yleensä ole sellaista psykiatrista tukijoukkoa, jonka kanssa puida asioita. Sitten tällainen mies joka on saanut pelkästään negatiivisia kokemuksia ei yllättäen osaa toimia kun nainen osoittaa kiinnostusta. Siitä alkaa se päänsisäinen riitely, on se, eikä oo, miten tällasesta muka voisi olla kiinnostunut. Naisilla yleensäkin tuntuu olevan sellainen outo käsitys, että miehet ei olisi ihmisiä jotka voi myös olla epävarmoja ja satutettuja. Kaipa se vaan kuuluu tähän maskuliinimuottiin, että tosimies ei jää nurkkaan märisemään vaan vastoinkäymisistä huolimatta jaksaa ja jaksaa vaan. Kuin teräsmies, supersankari.

Vierailija
34/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on valitettavasti nykypäivän normi. Yleistäen. Ennen vanhaan mies meni ja ns. hommasi itselleen vaimon. Nykyään miehet lähestyy, katoaa, naiset laittaa viestiä perään että mikä tilanne, ei kuulu mitään, ehkä 3vkn päästä tulee joku "moi". Vähän taas viestitellään, jopa flirttaillaan, nainen luulee että yhteys löytyi, ja taas mies vetää luukut kiinni. Olen parisuhteessa itse ollut pitkään, mutta tämä on tilanne _monen_ ystävän/kaverin ja niin edelleen heidän kavereidensa kohdalla. Ihmissuhteista on tullut jotain typerää peliä. Johtuuko siitä, kun periaatteessa "koko maailma" on puhelimen kautta saatavilla ja voi vähän kokeilla sinne tänne, niin enää ei vaan pidetä huolta että ehtii ensin? Jos vaikka kuitenkin olisi joku vielä vähän parempi.

Musta tuo on aivan älytöntä. Sitten miehet vonkuu kun naisilla on liian korkeat tavoitteet, ei anna jne? Öö. Lähdetään nyt miehet vaikka siitä, että merkatkaa "omaisuutenne" ja sitoutukaa siihen. Jos olisin sinkku, ei olisi pienintäkään hinkua olla jonkun tuuliviirin ajanviete.

Vierailija
35/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kun sitä haluaa tehdä asiat kunnolla, vastata ajatuksella ja reilusti kuten hänkin ja minä teimme aina kun kirjoitimme. Sitten kun on yhtäkkiä poikkeuksellisen pitkiä todella vastuullisia päiviä töissä eikä ehdi edes kunnolla nukkumaan, niin sitä ajattelee että vastaan sit toinen päivä kun ehdin kunnolla tehdä sen, haluan antaa parasta. Mutta seuraava päivä samanlainen jne. niin lopulta kun tilanne rauhoittuu niin huomaakin että pari viikkoa meni hujauksessa ja enää ei voikaan kirjoittaa. 

Kunhan halusin tuoda esille sen että voi olla ihan siitäkin johtuva asia vaikka mies kuinka tykkäisi naisesta, että hänellä on poikkeuksellinen tilanne jossa häntä tarvitaan paljon toisaalla ja tykkää naisesta silti kovin, ja haluaa antaa hänelle paljon mutta aikaa menee enemmän kuin hän huomaakaan kun on jossain aktiivisesti kiinni niin aikakäsitys on helposti erilainen kuin odottavalla henkilöllä. Varsinkin jos tämä odottava henkilö ei suoraan kysynyt mitään erikoista mihin kaveri voisi odottaa olevan tarpeen vastata välittömästi.

Vierailija
36/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on valitettavasti nykypäivän normi. Yleistäen. Ennen vanhaan mies meni ja ns. hommasi itselleen vaimon. Nykyään miehet lähestyy, katoaa, naiset laittaa viestiä perään että mikä tilanne, ei kuulu mitään, ehkä 3vkn päästä tulee joku "moi". Vähän taas viestitellään, jopa flirttaillaan, nainen luulee että yhteys löytyi, ja taas mies vetää luukut kiinni. Olen parisuhteessa itse ollut pitkään, mutta tämä on tilanne _monen_ ystävän/kaverin ja niin edelleen heidän kavereidensa kohdalla. Ihmissuhteista on tullut jotain typerää peliä. Johtuuko siitä, kun periaatteessa "koko maailma" on puhelimen kautta saatavilla ja voi vähän kokeilla sinne tänne, niin enää ei vaan pidetä huolta että ehtii ensin? Jos vaikka kuitenkin olisi joku vielä vähän parempi.

Musta tuo on aivan älytöntä. Sitten miehet vonkuu kun naisilla on liian korkeat tavoitteet, ei anna jne? Öö. Lähdetään nyt miehet vaikka siitä, että merkatkaa "omaisuutenne" ja sitoutukaa siihen. Jos olisin sinkku, ei olisi pienintäkään hinkua olla jonkun tuuliviirin ajanviete.

Siinä sinun naisnäkökulmasi. Minun miesnäkökulmasta naiset harrastaa ihan samaa. Karkkikaupassa ei osata valita, niin kauheasti valinnanvaraa ja vaihtoehtoja. Vähänniinkuin tekisi mieli kahmia kaikki ja sitten heitellään 20 miehelle samaan aikaan jotain joo-jaa-viestejä kun yhteen ei kyetä keskittymään. Ihan hanuristahan tää on nykyään enkä ihmettele, jos useampi ja useampi heittää deittiapit kuuseen, itse asiassa voisi olla ihan hyväkin.

37/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samanlainen ilmiö, kuin ne kaverit, jotka soittaa vain jäätyään sinkuiksi.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
38/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei vain kiinnosta ihan niin paljon kuin pitäisi. Mitkään kiireet ei estä yhteydenpitoa jos oikeasti haluaa jotain..

Vierailija
39/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap aika passiiviselta tapaukselta. Jos lähdet sille tielle, että jäät itse sormi suussa miettimään, että mitä ihmettä, niin saat ihmetellä maailman tappiin asti. Ehdota tapaaminen, ja jos ei vastausta tule, niin se oli sitten siinä. Ihan sama mikä oli syynä. Turha jäädä haikailemaan. Ja jos vielä jotain myöhemmin viestittelee, niin samanlainen kohtelu, eli et vastaa mitään, sillä juna meni jo ja äijä ei laiskuuttaan noussut kyytiin.

Vierailija
40/53 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap aika passiiviselta tapaukselta. Jos lähdet sille tielle, että jäät itse sormi suussa miettimään, että mitä ihmettä, niin saat ihmetellä maailman tappiin asti. Ehdota tapaaminen, ja jos ei vastausta tule, niin se oli sitten siinä. Ihan sama mikä oli syynä. Turha jäädä haikailemaan. Ja jos vielä jotain myöhemmin viestittelee, niin samanlainen kohtelu, eli et vastaa mitään, sillä juna meni jo ja äijä ei laiskuuttaan noussut kyytiin.