Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan

Rakkauttaseon
01.05.2020 |

Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.

– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.

– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.

Kommentit (1590)

Vierailija
1501/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista,huutista kirjoitti:

Jättäivät säälistä bambin😂😂😂

Bambi on syytön ja ansaitsee KODIN missä voi elää koiralle kuuluvaa elämää!

Huutusta. Eikö Bambi sitten olisi ansainnut myös raittiin omistajan? Ei se KOTI tätä asiaa ratkaise.

Ehdottomasti kyllä molemmat!

Vierailija
1502/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaha martina storyssä bambi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina story parasta :D bambi sen kotona

Vierailija
1504/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä muuttanut mun kotiin 😂 Putosin.

Vierailija
1505/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stefu on jo pitkään ollut uskoton Martinalle. Hangossa järjesti ainakin muutama kesä sitten usein bileitä, joista sitten poikkeuksetta pokaili itselleen mimmin. Päädyin itsekin jäämään kerran yöksi, kun Martina oli muualla... Ja ei muuten jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun joku vieras mimmi sieltä heidän vuoteestaan kömpi. Törkeintä oli kyllä mielestäni se, että ex-pariskunnan lapset olivat silloin paikalla. Herra vaan varotteli aina välillä olemaan hiljempaa, "ettei tytöt herää". Niin röyhkeää!

Vaikka omat valinnat olleet tuolloin tyhmiä, niin mulla sympatiat kyllä Martinan puolella kun nähnyt, millaisen tyypin kanssa on elämänsä jakanut.

Tuota miten mimmien oleminen, suostuminen ja osallistuminen on vähemmän röyhkeää?

Röyhkeää ja moraalitonta toki, mutta lievemmissä määrin. En ollut suhteessa ja paneskellut yhteisessä kodissa joka viikonloppu vieraita pimuja lasten nukkuessa viereisessä huoneessa :D

Vierailija
1506/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kissatappelu jo käynnissä. Lopettais nolo Mara jo. Eikös Maran oman kodin pitänyt sitäpaitsi olla se vuokrakämppä Kalasatamassa?

Vierailija
1507/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootsä muuttanut mun kotiin 😂 Putosin.

Mun kotiin? Eiks hänellä ole uusi upea koti, kaksio Kalasatamassa. 

Vierailija
1508/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea kassi ja toppatakki lattialla. Lenkkareita kasa ja kaulaliina & aurinkolasit. Koko muuttokuorma ilmeisesti. Auts.

Joko naapurit joutunut soittaan poliisit?

Vierailija
1509/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kissatappelu jo käynnissä. Lopettais nolo Mara jo. Eikös Maran oman kodin pitänyt sitäpaitsi olla se vuokrakämppä Kalasatamassa?

Tällainen käsitys minullakin oli, uusi upea koti, jossa alkaa uusi ja kaunis elämä kaikkine ihanine mahdollisuuksineen.

Vierailija
1510/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiv Sofia lukitsi kylppärin oven ja pysyy siellä kunnes Martina saanut asiansa hoidettua.

1511/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa kun lukee että Stefu sylkäisi ja lupasi hakata..miten musta tuntuu että Martiina on on antanut sen verran kuulua että Stefun hermoja koetellut ihan vähän vaan..

Kaikki ne Marttiinan aiemmat kimppuun käymiset tietäen.. eukolla ongelmia vihan hallinnan kanssa?

Vierailija
1512/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hittooo Martina on hauska :D

”Ootsä muuttanu mun kotiin”

Vierailija
1513/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hittooo Martina on hauska :D

”Ootsä muuttanu mun kotiin”

Hulvatonta! Hyvinvointivalmentaja voisi lähteä kiertämään Suomen hauskimman ihmisen elikkäs Hedbergin Samin kanssa. 

1514/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietää Mara muuten pirun hyvin että parempi pysyä kaukana Sofiasta koska kimppuunhan se kävisi vaikka kuinka yrittäisi ettei näin tekisi..siinä tekis jo isompaa ongelmaa itselleen.

Mä aina muistan kun seiska kertoi että Martiina jättää autonsa ihan minne vaan ai vit...mua ärsytti tuo eukon asenne silloin...nyt vähän nautin tästä🤭

Vierailija
1515/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen olivat yhdessä, tuo mummo-keskustelu kävi kiivaana myös. Kun he erosivat, jauhettiin täällä, että vihdoin Aku voi ottaa nuoren naisen blaablaa. Mutta miten kävi? Akun uusi naisystävä on Niinan ikäinen. Kaikki olivat siitä hipihiljaa täällä, suut ihan supussa. Itseäni huvitti ja myös hykerrytti se tieto, että kaikenmaailman iästä räksyttäjät suunnilleen naisen ainoana ominaisuutena saivat kerrankin nenilleen.

Nää räksyttäjät on luultavasti jotain misogynistisiä, ehkä yksinäisiä miehiä tai misogynisti-naisia jotka eivät ole saaneet kuin vanhempia miehiä ja ovat jostain syystä katkeria siitä (olisivat halunneet nuoremman?).

Jos räksyttäjät ovat naisia, niin ovat kyllä häpeällisen kovia naisvihaajia ottaen huomioon, että ovat itse naisia.

Mutta naisvihaahan nämä Martinaa koskevat ketjut sisällöltään pitkälti ovat.

Vierailija
1516/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin vaivaa tuo Martinan iän esiin tuominen koko ajan. Mitenhän siitä jauhajat tulevat kestämään oman ikänsä 37-vuotiaana? Tulevatko luhistumaan "vanhuutensa edessä", tulevatko soimaamaan ja nimittelemään itseään mummoksi, keski-ikäiseksi, jonka pitäisi olla jonkun eläkeikäisen miehen kanssa ja jolla ei ole mitään mahdollisuuksia pitää itseään pari vuotta nuorempaa miestä oman mummoutumisensa takia? Säälittää ne naiset, joista naisen vanhuus alkaa alle nelikymppisenä, koska elämää saattaa olla edessä sen jälkeen toinen mokoma. Oletteko te Martinan "korkeasta iästä" jauhajat sitä mieltä, että naisella on sitä oikeaa, hyväksyttävää naisen ikää elettävänä vain muutama vuosi? Teitä kun kuuntelee, niin 18-30?!

Mä en usko, että ne tyypit on kovin nuoria. Voivat olla jo pitkälti yli sen 37....

Halveksittavia otuksia kyllä.

N27

Vierailija
1517/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia laskettelee luikuria koko ajan...no, molemmilla tulossa

oikeudenkäynnit huumeisiin liittyen. Todella romanttista.

Ihana alku suhteelle!!!  Se, joka lastaan rakastaan, ei tällaista

tekisi.

Vierailija
1518/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö siellä alkaa teurastus? Pitäiskö poliisit soittaa varmuudeksi paikalle?

Vierailija
1519/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitäisi saada kuvaa, kun Nikon siskot 

vie laukut ja merkkivaatteet. 

Vierailija
1520/1590 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen olivat yhdessä, tuo mummo-keskustelu kävi kiivaana myös. Kun he erosivat, jauhettiin täällä, että vihdoin Aku voi ottaa nuoren naisen blaablaa. Mutta miten kävi? Akun uusi naisystävä on Niinan ikäinen. Kaikki olivat siitä hipihiljaa täällä, suut ihan supussa. Itseäni huvitti ja myös hykerrytti se tieto, että kaikenmaailman iästä räksyttäjät suunnilleen naisen ainoana ominaisuutena saivat kerrankin nenilleen.

ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi