Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
Kun Martina päätti erota huhtikuussa totesi hän haastattelussa: "että halusi lopulta vain irrottaa itsensä ja lapsensa kaikesta, mitä oli meneillään. – Ehkä se oli vaan sellainen tunne mun sisällä, että nyt mun on vaan aika. Mähän oon juossut suorastaan mediaa karkuun ja aika paljon valehdellutkin."
Mitäpä tuosta voisi päätellä muuta kuin, että isällä on "meneillään kaikkea" mikä ei päivänvaloa kestä. Veikkaisin, että irrotti itsensä tilanteessa, jossa huumeet alkoivat ottaa vallan perheenisästä. Kyllä se meiniki on ollut viime viikot sellaista koheltamista, ettei kukaan tuohon pystyisi pelkän viinan voimalla. On kai se mahdollista myös, että Martinalla on tiedossaan sen mittaluokan salaisuuksia, ettei häntä tässä tilanteessa voi uhkailla. Jos uhkailee, niin kutsutaan poliisit paikalle. Mitenköhän se Stefan poistui Hangosta sen jälkeen, kun poliisit olivat käyneet paikalla? Ei taatusti ollut ajokunnossa.
Ei Martina ole päättänyt erota, hänet jätetiin. Tällä kertaa lopullisesti.
Kaikki julkinen tilitys ja uhriutuminen on vain katkeran naisen valtapeliä.
Kun Aku Hirviniemi ja Niina Lahtinen olivat yhdessä, tuo mummo-keskustelu kävi kiivaana myös. Kun he erosivat, jauhettiin täällä, että vihdoin Aku voi ottaa nuoren naisen blaablaa. Mutta miten kävi? Akun uusi naisystävä on Niinan ikäinen. Kaikki olivat siitä hipihiljaa täällä, suut ihan supussa. Itseäni huvitti ja myös hykerrytti se tieto, että kaikenmaailman iästä räksyttäjät suunnilleen naisen ainoana ominaisuutena saivat kerrankin nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis Seiskassa sanottiin että Martinahan oli hommannut asunnon jo joku aika ennen kuin Stefan kärysi ratista (Martina syytti että petti häntä jne). Itse oletan että juttu on mennyt näin: Erosivat aiemmin kaikessa hiljaisuudessa, Martina hommasi asunnon, palasivat yhteen joka selittäisi sen miksi Martina vielä Eirassa kirjoilla, sitten selvisi Sofia homma jonka seurauksena tuli paha riita ja rattikäry.
Koska huhut kertoivat jo alkuvuodesta että ovat eronneet. Sitten pika yhteenpalaaminen ja lopputulos on tämä.
Luulen, että sutina Sofian ja Stefanin välillä on alkanut jo kuukausia sitten, pääsiäisenä Martina suivaantui lopullisesti ja julkisti asian.
Vierailija kirjoitti:
Stefu on jo pitkään ollut uskoton Martinalle. Hangossa järjesti ainakin muutama kesä sitten usein bileitä, joista sitten poikkeuksetta pokaili itselleen mimmin. Päädyin itsekin jäämään kerran yöksi, kun Martina oli muualla... Ja ei muuten jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun joku vieras mimmi sieltä heidän vuoteestaan kömpi. Törkeintä oli kyllä mielestäni se, että ex-pariskunnan lapset olivat silloin paikalla. Herra vaan varotteli aina välillä olemaan hiljempaa, "ettei tytöt herää". Niin röyhkeää!
Vaikka omat valinnat olleet tuolloin tyhmiä, niin mulla sympatiat kyllä Martinan puolella kun nähnyt, millaisen tyypin kanssa on elämänsä jakanut.
Oliko ees hyvä panemaan?
Stefu pyörinyt myös Nora Vuorion kanssa joka on nyt 39 v, eli Martinaa vanhempi.
Eli luulenpa että Stefanille ikä on vain numeroita. Onhan Tuomistokin Stefania vanhempi, sen kanssakin ollut suhde.
Martsu se vaan antaa haastatteluita suhdedraamasta, radiolle tällä kertaa. Hän on nyt keksinyt keinon pysyä otsikoissa vielä vähän aikaa. Ei voi kun ihmetellä tuota huomiohakuisuutta, harmittaa vissiin kun paparazzit seuraa näitä kahta muuta?
Vierailija kirjoitti:
Stefu on jo pitkään ollut uskoton Martinalle. Hangossa järjesti ainakin muutama kesä sitten usein bileitä, joista sitten poikkeuksetta pokaili itselleen mimmin. Päädyin itsekin jäämään kerran yöksi, kun Martina oli muualla... Ja ei muuten jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun joku vieras mimmi sieltä heidän vuoteestaan kömpi. Törkeintä oli kyllä mielestäni se, että ex-pariskunnan lapset olivat silloin paikalla. Herra vaan varotteli aina välillä olemaan hiljempaa, "ettei tytöt herää". Niin röyhkeää!
Vaikka omat valinnat olleet tuolloin tyhmiä, niin mulla sympatiat kyllä Martinan puolella kun nähnyt, millaisen tyypin kanssa on elämänsä jakanut.
Sofia ei varmaan pettämistä siedä, hän on tottunut olemaan prinsessa ja huomion keskipiste. Mitenhän Stefu pääsee tavoistaan?
Romanttista kuunnella vanhan vaimonhakkaajan lauleskelua yhdessä.
Miettikää nyt, kuinka valheellista some-elämää tää porukka viettää... kuvia on kun venytellään eteerisesti aamukaffella, jumpataan, soberlife, mieskin (ex) makoilee pedillä väsyneenä reeneistä. Todellisuudessa syljetään, ajetaan kännissä, soitetaan poliisit ja toinen vielä käyttää huumeita!
Toivottavasti näiden elämää ei kukaan Seuraaja katsoo kadehtien ja kateellisena. Hyvä että tulee julki tuo kaikki shitti, vähän vastapainoa valheelliselle somekuvalle.
SuloVilen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/55fa0843-0e75-4dca-849d-d4b99c…
Rikosilmoitus on tehty Stefusta.
Onhan tuo nyt kellevaan ihan todella raskas tilanne. Miehelläsi on suhde sun vihamieheen, oleilevat sinun kodissasi ja saat vielä mediasta jatkuvasti lukea parista. Kelle oikeasti olisi ok, että miehen uusi hoito olisi asunnossa, jossa on vielä kaikki sun tavarat.
Kauankohan Martina Hangossa vielä tämän jälkeen saa majailla? Ei taida enää stefu kauaa olla martina kohtaan kovinkaan sydämellinen tai auttaa rahallisesti tms.
Vicke lukee suomesta, isbe nähnyt ja kuullut paljon.
Miksei Martina vaan pakkaa kamojaan ja muuta uuteen asuntoonsa? Tytöille olisi hyvä tutustua uusiin paikkoihin ennen kuin menevät 14.5. kouluun.
Itse kun erosin narsistista, niin sillä ei myöskään ollut pienintäkään aikomusta lähteä mun asunnosta pois. Jouduin vaihdattamaan lukot ja pakkaamaan itse sen tavarat pahvilaatikoihin ja ilmoittamaan, että hae pois. Mies oli vielä kehdannut käydä maukumassa viranomaisille, etten muka anna hänen tavaroitaan. Kun en muuta ollut tehnytkään kuin pyytänyt, että hakee kamansa pois. Tuossa on nyt vaan pakko ottaa asunnonomistajan jämerä ote hommaan.
No eihän sillä periaatteessa ole mitään "uutta"asuntoa siellä asuu nyt Stefu ja Sofia...
Jos alkaa vinkuu liikaa niin kohta asuu yksiössä Keravalla.
On Martalla oma vuokrakämppä ollu jo pitkään. Ei vasn haluu olla siellä.
Huutista,huutista kirjoitti:
Jättäivät säälistä bambin😂😂😂
Bambi on syytön ja ansaitsee KODIN missä voi elää koiralle kuuluvaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Stefu pyörinyt myös Nora Vuorion kanssa joka on nyt 39 v, eli Martinaa vanhempi.
Eli luulenpa että Stefanille ikä on vain numeroita. Onhan Tuomistokin Stefania vanhempi, sen kanssakin ollut suhde.
Ja tää kaikki Martinan ja Stefun "yhteisen" 10 v aikana. Mikäs se yks julkkispimu oli? Sama ku junolla?
Vierailija kirjoitti:
Huutusta. Eikö Bambi sitten olisi ansainnut myös raittiin omistajan? Ei se KOTI tätä asiaa ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
...."missä voi elää koiralle kuuluvaa elämää!" 😂 Ja KODISSA, jonne tilataan Tauski🤣!!
Vierailija kirjoitti:
ThrEnf kirjoitti:
Stefu on täysin Sofian lumoissa. On ajan kysymys, milloin asuvat kokonaan yhdessä ja Sofia raskaana. Ja Martina saa kohta lopullisen potkun persauksiinsa Stefun landepaikasta. Se on oikein, se on Isabellan paikka, ei exän eli Martinan! Stefan ottaa joka toinen vko Isabellan ja silloin voi tyttö olla myös landella. Miten Martina kertakaikkiaan kehtaa vielä tällä hetkellä olla eksän tiluksilla!!!!! Suuri häpeä!! Nouse jo omille jaloillesi äläkä tee itseäsi enempää epätoivoiseksi naiseksi!!!!
No huh huh....
Martina on ollut Stefanin kanssa perheenä 10 vuotta ja ovat viettäneet yhtä paljon aikaa Hangossa kuin Helsingissäkin. Kyllä molemmat paikat ovat muotoutuneet perheen yhteisiksi kodeiksi ja molemmissa kodeissa on yhteisiä tavaroita ja Isabellalla on oikeus olla äitinsä kanssa molemmissa paikoissa. Kävihän Stefan myös hetki sitten olemassa heidän kanssaan Hangossa, ei ajanut Martinaa pois, eikä edes kehoittanut lähtemään. Onhan Stefankin ns. Martinan kodissa ja vienyt sinne vielä uuden hoidonkin.
Helppo huudella jos ei ole koskaan ollut perhettä eikä varsinkaan lapsia!
Jos soffe on kohta maha pystyssä, hän on sitten pyhä äiti, jolla on lapsia ja PERHE. Sitten on samat oikeudet kuin Martinalla.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt, kuinka valheellista some-elämää tää porukka viettää... kuvia on kun venytellään eteerisesti aamukaffella, jumpataan, soberlife, mieskin (ex) makoilee pedillä väsyneenä reeneistä. Todellisuudessa syljetään, ajetaan kännissä, soitetaan poliisit ja toinen vielä käyttää huumeita!
Toivottavasti näiden elämää ei kukaan Seuraaja katsoo kadehtien ja kateellisena. Hyvä että tulee julki tuo kaikki shitti, vähän vastapainoa valheelliselle somekuvalle.
Miten tuo nyt sinällään poikkeaa kenestäkään muusta, harvempi tuo someen kaikki elämänsä vastoinkäymiset. Se some sattaa olla myös keino paeta todellisuutta ns. alterelämä.
Mua alkanut ällöttää tää tapaus ja vahingonilo, ei halua lukea näistä enää yhtään.
On myös aika pöyristyttävää että monen mielestä se että on joskus mokaillut ansaitsee tulla kohdelluksi noin, tämä siis näille jotka ovat sitä mieltä että Martinan omien aikaisempien tekojen vuoksi ansaitsi kaiken.
Alkaa riittää ainakin mulle tämän alamäen seuraaminen, tulee fyysisesti huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Tuota miten mimmien oleminen, suostuminen ja osallistuminen on vähemmän röyhkeää?
Vierailija kirjoitti:
Kun Martina päätti erota huhtikuussa totesi hän haastattelussa: "että halusi lopulta vain irrottaa itsensä ja lapsensa kaikesta, mitä oli meneillään. – Ehkä se oli vaan sellainen tunne mun sisällä, että nyt mun on vaan aika. Mähän oon juossut suorastaan mediaa karkuun ja aika paljon valehdellutkin."
Mitäpä tuosta voisi päätellä muuta kuin, että isällä on "meneillään kaikkea" mikä ei päivänvaloa kestä. Veikkaisin, että irrotti itsensä tilanteessa, jossa huumeet alkoivat ottaa vallan perheenisästä. Kyllä se meiniki on ollut viime viikot sellaista koheltamista, ettei kukaan tuohon pystyisi pelkän viinan voimalla. On kai se mahdollista myös, että Martinalla on tiedossaan sen mittaluokan salaisuuksia, ettei häntä tässä tilanteessa voi uhkailla. Jos uhkailee, niin kutsutaan poliisit paikalle. Mitenköhän se Stefan poistui Hangosta sen jälkeen, kun poliisit olivat käyneet paikalla? Ei taatusti ollut ajokunnossa.
Mutta eihän Martina ole irrottanut itseään millään tavalla, vaan hyvin tiiviisti viihtyy Hangossa ”meidän” huvilalla.
Ja sitten tämä, että en tule kommentoimaan eroa... mitä nyt joka päivä toitotan sitä joka tuutista.
Ovatko kaikki ihan sokeita vai what? Stefan haluaa pitää nää MOLEMMAT naiset ja mitä ilmeisimmin näiden kanssa se onnistuu!!
Noissa seiskan kuvissa aika turvonneet on noi Sofian kädet. Siis siihen nähden, että on muuten hoikka.